8.6.10

Alternatiivkohad blogijate kokkutulekule. (Versusena juba välja pakutud Lauluvällak)

Andke mulle andeks, kui ma siin miskit ära rikun.
Blogijate kokkutulek saab olema peetud ilmselt siiski KOLMANDAMAL (mitte neljandamal, nagu eksikombel sai ärr märgitud. Tänud Kukupaile, kes juhtis hajameelse-minu tähelepanu lausa karjuvale ebakõlale) juulikuu päeval selsinatisel käimasoleval aastal, kus blogijad teiste poolt ära tuntakse ja mõned ka mättasse lüüakse.
Tolleks otstarbeks pakun välja ülimaid kohti Revali linnaosa Nõmme piirkonnas, kus pea ühesama vektorijoone elik raudruunatee ääres on pubisid nii nagu naksub.
Avitan priitahtlikult üht murelikku blogijat asukoha valikul.
Alustame siis ringreisi – toon välja ka plussid ja miinused antud koha suhtes, niipalju kui ma õieti mäletan, sest pole tükimat aega saanud enam külastatud neidsamu kohti.
Rahumäel on teada tuntud kõrts nimega Alfredi pubi.
Plussid:
Raudruuna peatus pea ukse all. Särsturuunad liiguvad mõlemis suunas üsna tihedalt.
Kaks korrust + plankaiaga piiratud ala.
WiFi.
Kalmistu lähedal, et poleks vaja kaugemale laipu tassida (vihje Ninataga'le).
Miinus:
Kui keegi on laua kinni pannud peiedeks, siis head nahka tollest ei tule...
Nõmme keskuses – Buldogi pubi.
Plussid:
Särtsuruunapeatus mõne minuti kaugusel ca 400m, sama sagedus mis eelmise pubi man.
Keldrikorrusel – mõnus jahe istumine palaval päeval.
WiFi.
Omnibussipeatus üle tee + parkimine, kui automobiilidega kohale tullakse.
Miinus: kui rahvast rohkem kohale ilmutab, siis ei mahu kõik ära.
Edasi on Hiiu õlletuba.
Plussid: kaks korrust + plankaiaga piiratud õueala.
WiFi.
Omnibusipeatus ukse all.
Natike jala käimist ja särtsuruunapeatus.
Ületeenaabriks Hiiu Pubi. (Saab korraldada ületeevõistulaulmist a la "Mis te teete, mis te teete Õlletoa rahvas?" "Õlut joome, õlut joome Hiiu Pubi rahvas...")

Kindlapeale on neid pubisid-kõrtse rohkesti sealkandis, aga rohkem oma üheksakuisel sealviibimisperioodil ei jõudnud ma kahjuks külastada...

Taustaks:

18 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

hyva, aga koguneme samba alla!

A.I.V.O. ütles ...

:D
Kui samba alla, siis peab Eesti riik andma igale blogijale, kes kohale ilmub, meenena kiivri, kaitsmaks blogardite peakolusid laguneva risti eest. Jälle kuluartikkel. Seega ettepanek, vältige riigi jaoks üleliigseid kulusid tekitamast, , on ehk asja eest. ;)

Anonüümne ütles ...

Kahtlustan, et siis mina kohale ei pääse, sest Nõmme on minu jaoks kõige raskemini kohale pääsetav paik Tallinnas. Kuna mul on võimalus vaid isiklikku riisiraketti kasutada selleks, siis jääte te enamus ellu lihtsalt :P

kukupai ütles ...

Nõmmele pääsuks oskan mina kõige otsema tee juhatada, kui keegi hätta jääb. Pole siin midagi rasket.
Kohtadest parimad on Buldog ja Hiiu Õlletuba, see teine Hiiu pubi on kole kallis ja pealegi spordihullude poolt täidetud (jalgpall, juu nõu)

PS: kinnitussõna oli nii ropp, et kole kohe :P

A.I.V.O. ütles ...

Ma pakkusin "valikuvõimalusena"selle Nõmme-variandi, juhul kui BlogKok Revalis toimub. Enne, kui kirjutama hakkasin, oli pakkumisel ainult lauluväljak.
Nüüd paistab sedamoodi olema, et valikuid on rohkem - Tarbatu, Lahemaa... jne...

A.I.V.O. ütles ...

Kukupai - paistab, et siinsele blogile antakse ropud sõnad kinnituseks ette ;)
Võinud koodi korralikult välja kirjutada :D

Kaamos ütles ...

Väegadema viis postitus, aga ära sa nüüd Tartu kõrtse enam üles lugema hakka: viimati kütame kambakesi edasi-tagasi kahe linna söömakohtade vahel, suutmata valida ...
Relaamiagent oled äkki, ah?
Igatahes paistab, et idee võtab mingeid vorme juba või nii!

A.I.V.O. ütles ...

Ma siiski lisasin Tarbatu kõrtsude nimekirja, ehk korralduskomitee võtab arvesse järgmise, BlogKok2011' korraldamiseks...
:D

A.I.V.O. ütles ...

Ae! Reklaamibürood!
Mulle tööd on pakkuda?

A.I.V.O. ütles ...

Niisiis jääbki Nõmme BlogKok'2010 toimumise kohaks.
Mul pole enam sõnu...
:P

Kaamos ütles ...

Kuhu kõõõik neeed sõõnad jäid, mis on neist küll saanud...

Kaamos ütles ...

tuled ikke ka ju?

Ma olen siin lugemas käies selgeks saanud, et:
1. meesterahvas
2. lahjapoolne
3. pikk.
(tuvastamisabi, eksole)

A.I.V.O. ütles ...

Ma seda, et minu tagasihoidliku isiku tehtud pakkumine üldsuse poolehoiu saavutas...
Kurat, äkki peaks presidendiks kandideerima?
:D

A.I.V.O. ütles ...

Ausalt öeldes, ma ei tea, kas ma saabun või mitte. Praegu just kaesin, et pean nahast välja pugema ja ning selle keemilisse puhastusse toimetama.
Millal aga selle kätte saan, on iseküsimus...

Kaamos ütles ...

Järgnevas pole naljateragi: kes iganes sinna tuleb: see oleks nagu nahatult rahe käes olla.
Mina kardan.

A.I.V.O. ütles ...

Nojah, kartmiseks on põhjust, kuna Ninataga -ärgu ta pahandagu- õlitab oma relva hoolega, ma pole pihta saand, mis marki ja mis aastatuhande oda või kuuliprits tal om?
Aga mis seal ikke karta om, kõik omad joped ees või taga. ;)
Kui "maski taha varjunud isiku tuvastamisest" tahad pääseda, siis võid lõdvalt kõrvallaua võtta, et veidi eemalt kaed seda pööblit ning siis ühel hetkel hüppad püsti ja tutvustad ennast: "Rules! Kaamos Rules!"
Samas jätad ka endale taganemistee, rüübates pokaalist veini ning astud pärast arve tasumist lihtsalt väljapääsu suunas.

Kaamos ütles ...

Mis veinisse puutub, siis ma võtsin selle kõne alla just hästi suure pokaali pärast. Sihukese akvaariumisuuruse, noh.
Seega: isik, kes kohtumispaigas manustab läbipaistmatut jooki varrega tsisternist, olen mina.
Sinna taha on hea varju pugeda, kes veel aru ei saanud.

A.I.V.O. ütles ...

Saime pointile pihta küll...
Tea kas kalu ka selles akvatooriumis ujub? Teaks siis kalastustarbeid kaasa tarida...
:D