10.3.11

Rikastan väheke maakeelt ...

Üks uus uu(di)sõna minu poolt maakeele rikastamiseks.
See pole küll ropp, aga parem miski, kui mitte midagi.
Olete valmis?
Otsustama, kas kõlbab?
Küll ta kärab! Paremat sõna pole praegu kuskilt võtta.

IGEMETÄI.

Nüüd saab sööbik ja kaaries sünonüümi.
Head kasutamist!

P.S. See sõna on patendivaba. See tähendab, et seda sõna võib piiranguteta vabalt kasutada inimkonna hüvanguks.
P.P.S. Mul pole mingit sõnaraamatut käeulatuses, et selgitada, kas taoline sõna reaalselt ka eksisteerib.

2 kommentaari:

söör ütles ...

www.keeleveeb.ee
Seal kõik ÕS-id, sünonüümisõnastikud jms olemas.

A mis dokustaadiga sa viimati valimas käisid, sul ju pass kaotas kehtivuse ja uut sa ei pidavat tegema.
Juhiloaga?

A.I.V.O. ütles ...

Juhiluba mul pole, sest mees sõidab, mitte luba. :P
Aga jeh, kuna tohterduste man tuleb mul aegajalt käia, siis pidin ma bordellipunased kaaned hankima. Mudu maksa ennast ribadeks.
:/
Vägisi kipub mõte tolles suunas, et kui sul ikke vanginummerit elik isikukoodi pole, siis oled viimasejärguline. Elik teisisõnu - tsivilisatsioon on üks suur koonduslaager oma võimupüramiidiga. Loodusrahvad paraku seda ei olnud, Valitsemishimulised on needki vabad ühiskonnad arestinud.
Kui vaadata kõrvalolija pilguga, mis ilmas toimub, näen mina küll seda et looduskatastroofide puhul on tsiviliseeritud inimloomad elik vangistet rahvad nagu peatud kanad, oodates taksot, ühistransporti vms.
Samas tõeliselt vabad loodusinimloomad on sel ajal liikumas ohututele aladele, kusjuures jala.
Seesinatine maailm pole privileegitute päralt.