11.2.08

Kondiaurumootoriga bensiini toomas

Järgmiseks küttehooajaks tuleb aegsasti valmistuda. 
Nii ka mina selliselt ka toimin, käin metsas kuivand kuuski maha võtmas.
Aga ...
Kuna ma ei jaga seiamaani sulle-mulle sae põhimõtet, siis on sellest võhiklikkusest ülesaamiseks mingi rootslaste firma mootorsaag, mis põletab bensiini.
Aga see-eest saan üksi tööd teha, nagu üksik hunt.
Kätt südamele pannes: mulle meeldibki üksi tegutseda, omas tempos. 
Kui eile naasin metsast, siis märkasin, et kütus on otsakorral.
Egas midagist, täna plaanisin tanklasse sõita, et varusid täiendada.
Kulukad jalga, sinine jope selga, müts kiivri alla, saapad jalga ning paksud nahkkindad kätte.
Siis tuli meelde, et meil mingisugune kiiskavkollane helkurvest ripub nagis.
Vesti munsterdasin jope peale ja olingi minekuvalmis. 
Veeretasin jalgratta garaažist välja, kinnitasin pakikale siis bensiinikanistri ja sõit võis alata...
Kulgen siis mina, vaene mehike, keset sügavat talve, jalgrattaga, millel pole talvekumme all, mööda maanteed ja mõtisklen vaikselt. 
Panen tähele: et kui varem sellel teel sõites möödusid sõidukid-rekkad nii ligidalt, et lausa riivasid mind kui velotajat, siis nüüd on asjad...
...paremuse poole loksunud. 
Ristmikul oodates, millal saab üle sõita, tajusin üht veidrust autojuhtide poolt: kaugelt mind nähes, võtavad nad kiiruse maha ja sõidavad lubatud kiirusega kuni kohakuti jõudes, et seejärel pettunult edasi kimada.
Ilmselt pidasid nad mind politseinikuks...

Tanklas hakkasin muigama.
Oli ka põhjust: jalgrattur tankimas oma väga janust sõiduriista...

Pagan küll!
Nüüd hakkas kummitama omaaegne pungipunt KULO:
...Täna jälle me joome bensiini
Täna jälle mul voolik on suus
Täna jälle kanister käib ringi
Täna jälle A 76...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Täpsustax... Originaali autor oli Tõnu Trubetsky ja co, elik Vennaskond-konnasvend. Kulo tegi sellest loost coveri.

(ep viicind bloggeri kasutajaga sisse logistada)

A.I.V.O. ütles ...

Ok, täielikult nõus. :D
Ma seda coveri-versiooni ümisema hakkasingi...(A)