13.8.08

Kõik see tasuta!

No täna sattusin juba hommikul netti, kuna vihma ladistas sadada ning väljas pold miskit teha.
Ja muidugi ma kasutasin juhust kaeda "Võikuti" google tiivaalusesse maailma.
Silma hakkas muidugi ka tänane õnnelausung: Kõik tuleb nüüd sinu suunas!
Ma kehitasin õlgu väheke.
Eks muidugi hakkas windooza ka uuendusi nõudma.
Kuna ma olen liialt umbusklik nende uuenduste peale, siis kaesin veel pisipehme uuenduste-lehel, mis seal üldse on?
Väideti, et 15uuendust.
Kui ma veel hakkasin üksikasju vaatama, siis jäi mulle vist küll väegade loll nägu ette: kõigil uuendustel 0kb ja kokkuvõttes ka 0kb (loe: null kilobaiti).
Ikka see asi ei saa õige olla, või kuidas?
Sulgesin lehitseja ja lõpuks ka raali.
Natuke aega enne lõunasööki panin raali uuesti tööle: Windooza edasi ei lähe oma 4värvilisest lipust.
Rebuudib...
Ja annab teada, et fatal error miskisuguse nummeriga.

Imelik, et mu paaril tuttaval ka windooza peetis tänasel päeval...
Üks viis juba oma masina remonti: seal arvati, et kas emaplaat või soft.
Ma kahtlustasin algusest pääle, et windooza...
Õhtul teatati siis tuttavale, tegu siiski softi veaga...

Sai mul villand sellest jamast, võtsin Kubu-Nussi elus-plate ja nüüd ma siin olengi ning kurdan oma rasket elu!
Loen Konqueroriga ja ei jõua ära imestada, kui mugavad mehed ikke need webmasterid-webdumbid on: orkut ei toeta teie veebibrauserit. Parima kasutuskogemuse saamiseks soovitame kasutada kas Firefox'i (alates versioonist 1.5) või Internet Explorerit (alates versioonist 6.0).
Et asi funkaks 100%, peaxid nad kõikvõimalike lehitsejatega katsetama.
Ma ei näe, et mingid tugijalad või tugiraam mu veebilehitsejal küljes.
Pigem ikkegi veebimeistrite ajudes.
Ajuinvaliidid igal pool...
Ahjaa, täänbane päiv kannab nummert 13.

Kommentaare ei ole: