24.7.12

Kutupiilu?

Ei veel..
Elan. 


Nädalat paarijagu tagasi oli suguvõsa kokkutulek.
Andse oma panuse ka sinna üksjagu.
Korralduse poole peal.

Nelja põlvega on tänasel päeval saja ringis elajaid, muidugi koos abikaasadega.
Tegelt kõvasti üle saja, mõned jäid tulemata – kes tervislikel põhjustel, kes ei saanud üldsegist tulla.

Tantsulõvi pole ma iialgi olnud, sellest hoolimata võtse mu täditütar tantsima.
Ai kuidas ma tekitasin katastrofaalset tunnet teistes nõbudes, kes ka plaažil tantsu vihtusid. Etteheitvalt igatahes üks vaatas mulle otsa, aga mina, vana anarhist, muigasin muidugi politseiametnikule suunurgast.
Täitsa pohhu lugu...

Iseenesest niigi hää, kui mu täditütrepoeg akordioni tõmmab ja laulab mõnusa tämbriga.
See oligi too moment, kus ma tabasin, et minusugusel tolgusel pole püünele asja.
Trükkisin enda lood ka välja, et saaksin kuradima kuulsaks.
Ainult, et püünele ei jõudnud, sest mu enese esinemisnärv läits krussi.
Latt oli nii kõrgele aetud, et mis mina oma läpatanud luulega ikka seal tolgendan.
Las saab pillimees kõik meeldivama tähelepanu omale.

Mulle piisas sellestki, kui ma eelmisel õhtul viisist välja läksin.
Niivõrd hää koduõlts oli, mida sai jaopärast mekkida.
Jaopärast ikke, muidu oleks „tegelikul päeval“ otsa saand, et kus see häbi ots, eks ole.
Nii et läksin lava peale ja tühjale väljale tuli minu kõrist
...miingee üülees määgedeelee
tuuuulee õõrna õõhulee...

Hehh, kui me ettevalmistustega tegelesime, siis pea kõik möödasõitjad võtse jalad gaasipedaalilt maha ning kaesid, kaelad õieli, mis nüüd siin toimuma hakkab...

Üldiselt läks see pidupanemise päev täie ette.
Kõik jäid rahule.
Paar päeva hiljem siis sai seda va paksemat kraami ankrust manustet, paska mul lahti just ei võtnud. 
Ju ma siis olen nõukogude-aegse karastusega.

Lünklik sai ... 
Ega mu pea ka enam võta . 
Seda paar nädalat hiljemgi...

Kommentaare ei ole: