26.6.16

Pressivad raisad

Kas tegelastel seal Telias on pead soojad või tulistavad nad hulataolisi suitsuseid kanepirõngaid lae poole, aga pikkade pühade ajal pole ikka viisakas oma kliendile sihukest üllatust teha.
Jõuan mina Ebavere jaanikult kottu, tahan uudiseid lugema hakata, milled ma suures õndsuses maha olen maganud, kui äkitse jääb nettus poonuna rippuma.
Siis lüüakse nagu templiga mu okulaaride ette siuke tekst:

Need käesolevad jaanipäevapühad kestavad sedakorda pühapäevani, mil ükski pangaülekanne ning veoteenus ei toimi ja ma hakkan nüüd tellima mingit ruuterit, kui vana veel toimib. Liiati pole ma tellinud omale übersuperkiiret ja hirmkallist pakettteenust, no milleks siis selline paanika Telia poolt. 
Elioni aegadel küll sellist jama polnud...

Interneeduse kvaliteet oleneb ikkagi teenusepakkujast, mitte sellest, et minu ruuter on väidetavalt vananenud. Ja pealegi pole mul mingit vihvit tarbivat nutitutti, mida sõrmega hellitada...
Aga noh teadagi, loll on see kes vabandust ei leia.  Eriti oma saamatusele...
Jääb siis imestada, miks "helged" peakolud Teliast minema ei putka. 

Kommentaare ei ole: