6.1.14

Nojah...

Ma eeldan ajakirjandust omale kottu tellides, et saan mingit kasulikku teavet oma kolba sisse.

Keda kotib mingisuguse tegelase hingevaakumine?
Mind mitte...
Lõpetage igasugune jura ärr ja laske ometi inimloomal paraneda.
Ikka peab mingi mõttetu inimese veel mõttetum ning mittemidagiütlev kribatükk ehtima klikimasinat.
Ma pole kursis, kas need klahvidest väljaimetud spermatükid on ka Ferrari-nimelise firma kinni taotud, aga mulle siiski tundub, et eksilmameistri saatusest kribavad ajudeta imbetsillid loodavad üksmeelselt – ühel päeval seisab neil avaras garaažis tulipunane ferru.
Kui kuvapilte kaeda, kus mingisugusest suveniiripoest ostetud odavailmeliste sallide ja ürpidega kaetud inimloomad seisavad kallil tööajal plakatitega kuskil haigemaja ees, siis mulle jõuab kohale, et need isikud hoopis protesteerivad millegi üle.
Ega mina toda võõramaakeelt mõika.
Paberlehest pole ka ammu midagi lugeda – reklaam reklaamis kinni – asjalikku kohalikku eluolu tutvustavat mölinat pole enam ollagi, kuid võõramaa kuulsuste jaoks on ruum alati olemas.

Kommentaare ei ole: