15.6.14

Flaamide esitus oli tasemel

Hämmastav, kuis elu kulgemises muutuvad eelistused ja ootused.
Niipalju, kui ma mäletan, olen suureilmameistrivõistlustel hoidnud pöialt Lõuna-Meerika vutimeestele, Roopa-tasandil olen väikeriikidele edu soovinud.
Nüüd esmakordselt tajusin muudatust oma eelistustes – kaks esimest kohtumist olid nii sitad tänu kohtunike tegevusele.
Ainus tasemel mäng toimus Hispaania ja Madalmaade vahel.
Pean sügava kummarduse tegema flaamidele.
Nemad suutsid mu vutiletargiast välja raputada.

Üldiselt pole nagu vigagi, kuid häirivad Lauristini-õpilaste žurnalistlikud šedöövrid.
Kas auväärt prohvessor emeriticus ei suutnud neile õpetada, et ajakirjanduslikud liialdused on tõesti nii idiootsed, et oioioi....
Mul küll võtab aegajalt kukalt kratsima ning pomisedes küsima, kust lastesõimest nemad küll tööle on võetud.

Lisan paar minutit hiljem tähtsa teatepügala: Nüüd võtan ühe õlle ligi ja hakkan vaatama järgmist vutimatši...

Kommentaare ei ole: