24.8.14

Käige õige sinnasamusesse, härrased ja prouased niinimetet kinnistuostjad!

Kui varem kimbutasid telefonitsi mingisugused rämpsu pakkujad, siis nüüd sisustavad mu elu põllumaa ostjad, kes millegipärast kasutavad oma nimes metsaga seonduvat.
Teinud omale selgeks, et minu valduses on Järvamaa, kindlasti ka üle Eesti üks kallimaid maatükke, siis olen küsinud neilt idikatelt traadi teisest otsast, kas neil on vahetuskaubana pakkuda mulle vastu sajaviiekümne hektari suurust põlispuudega kaetud metsa koos nullenergia paleega?
Saades kinnituse, et mina olevat hull, seda ei saavat ma elu seeski...
Rohkem ma nende „odavalt ostame – kallilt müüme“-meeste aega ei ole raisanud - soovitades kõnetraati kinni pannes neil "ärikatel" omaenda persse minna!

11 kommentaari:

ÖöHulkur ütles ...

Saada nä' minnu manu, las ostava' mõne puultõistkutuhandese krundi är. Tingimusel, et võiva' sääl aint potipõllundust arrastada (tegu elamumaaga) :D

A.I.V.O. ütles ...

Nagu mina olen aru saanud, ei hakka nemad ühti potipõllundusega tegelema, vaid neil on oma arust geniaalsem plaan....
Kui aega saan, panen selle kirja.

Samas on neil käpp sees kuskil valla- ja/või riigiasutuses, sest kuidas nad ikke teavad minu traadinummert...

ÖöHulkur ütles ...

Ku mõtlit toda vastsembat kribatükki, sis kargse ilge irwe saatel pilt pähä, kuis nä ostava' noo krundi' är nink sis rendiva' engeinnaga potipõldureile vällä. Kon man, säänsit lolle esiki löüdüss...

ÖöHulkur ütles ...

Näh, kribasi kommi kokku, a katte läits nigu koskile urruauku. Tühjä kah, sain vähäkse inspirri omma kodoka vastse kriblajuse jaoss...

ÖöHulkur ütles ...

Näh, kribasi kommi valma, a läits nigu koskile urruauku. Tühjä kah, sai' niisaateki inspirri omma kodokale vastse kriba jaoss...

A.I.V.O. ütles ...

Munandikuldne on vast sind spämmeriks liigitand...
No kurat, kelle sa oled välja vihastanud?
Igatahes päästsin need kaks kommentaari lahti.

ÖöHulkur ütles ...

Asi vast tglt Dolphini prauserin, mõni komm lätt läbi, mõni mette. Opera nink kroomiga problat ple.

A.I.V.O. ütles ...

Ahsoo... siis küll.
Mina oma lolli arusaamaga ei hakka nagu proovima, et failihalduriga seigelda netiavaruses, ehkki see võimalus on olemas.

ÖöHulkur ütles ...

Ööh, Androidil om Dolphini nimegfa prauser, mette vailialdur. Eks ta üts nimekaime-segapuder om :D

tyyp ütles ...

meile ka muudkui helistatakse ja tahetakse poolmuidu metsa ära osta. tihti helistavad ja käivad närvidele lausa juba.

A.I.V.O. ütles ...

Tuu laviin on mul veel tulemata, ma mõtlen seda tihti helistamisest ja närvide rikkumisest.
Juhul, kui see peaks võtma mul hingerahu, et elamiseks aega ei jää, siis tuleb küsida Austria-hinda, veel parem kui kolmekordset, sest meil on Eestimaal mustmuld, see juba on kallim kui Austria pruunmuld.
Virumaa Teataja paberkandjal oli ühel päeval intervjuu ühe Austria noormehega, kes siinmail praktikal. Tema jutu järgi on nende kodumaal hektarihind 100 000 €. Kas see jutt tõsi on, ei tea.
Nõnda, et järgmisel korral küsi julgelt pool miljonit või miljon EURi hektari pealt - ehk see võtab neilt helistajatelt pikaks ajaks isu ära...