6.9.14

Parafraseerides tundmatuid ja surematuid klassikuid: Joodiku suust peate te ülimat tõde tunda saama...

No ausalt ajab mind naerma see Revali raehärrade ja Tummpää kemplus alkoküsimuses, kus raehärrad ja nende jüngrid positsioneerivad kui õiged joominguvastased fundamentalistid, kuigi nad pole seda.
Nagu ma olen alati rõhutanud, tuleb kõiges juhinduda ajalisest elik kronograafilisest mõõtmest, siis on praegune seadus, mis lubab kõikjal trimbata, ikka aastaid tagasi parlamendi poolt vastu võetud. Seega oli aega harjuda selle mõttega, et igas põõsas võib sumiseda väsinud parmu rahulolev norskamine.
Riigikogu on, nagu paljud teavad, meie rahva kõrgeim esindus ja presiidiumi esimees aga riigi kõrgeim esindaja, siis Revali raehärrad arvavad (kalkun ka arvas...), et nemad on jumala staatuse ärr teeninud ning neil on õigus piirata mujal linnas seadusega lubatud viinaviskamist ja lubada seda viimast ainult Kadrioru ja Toompea ümbruses.

Minu loll peakolu tõlgendab kõike seda eeltoodut nõnda: Sääl, kus laud heast-paremast lookas, ei ole ju kombeks pasandada, ehk teisisõnu - joome ja laaberdame Eesti riigi võimukantside vahetus läheduses, aga kusta ja sittuda, vajadusel ka öökida, võime ikka Revali linnapea residentsis.

2 kommentaari:

ÖöHulkur ütles ...

Paras iroonika om tuu, et tolle avalikku lakkumist lubava säädüksemuudatukse puult elütäsivä ka enämbüs vai kogoniste kõik riigikogureist kesiku'...

A.I.V.O. ütles ...

Mu kõhutunne ei valetanud, et raehärrade erakond oli ise hääletanud joomaseaduse poolt, aga ma ei viitsinud hakata ajalugu läbi lappama