14.5.15

Raisk, kas pangad on vaesed?

Juba mitukümmend aega tagasi kirjutati, et lehmad andvat piima rohkem sümfooniliste oopuste taustal. Ma kahjuks ei mäleta, millise helilooja loodut siis kasutati – oli see Peethooven, Händel, Mootsart, Verdi või Bahh...
Et muusika aitab toodangut tõsta, olen mina omal nahal kogeda saand – iga kord, kui ma lehma lüpsi ajal ümisesin, ei tahtnud piim udarast kuidagi lõppeda.
Täna hommikulauas kohvi lürpides jäi tähelepanu pidama raadiumist tulnud teabekillule, et taimed kasvavad paremini, kui mingi heli kõrval sumiseb, veel parem taimekasv olevat Bachi teoste taasesituse ajal.

Minu peakolus millegipärast hakkas aga selle uudisnupu peale viisi keerutama omaaegse pundi Ba-Bachi lugu „Tahan oma raha tagasi!
Eks sel ole ka põhjus man – avastasin makse makstes ühe huvitava anomaalia. Eelmisel kuul sain personaalpensioni koos toetusega 1,76 rubla rohkem kui see kuu.
Ei oska kuskilt välja lugeda, kas on riigiametkond eksinud raha maksmisega või SEB on hakanud minu väheldaselt puudega-inimese-pensionilt matti võtma?
Pank röövib niigi kaardihooldustasu ning teenustasusid iga arve kohta, nüüd on hakanud iga sissetuleva rahasumma pealt omakorda tasu koorima???

1 kommentaar:

A.I.V.O. ütles ...

Uurisin veidi asja - selgus, et pangad ei ole veel vaesed, küll aga riigi maksuamet!
Riigikogujate lolluste või saamatuste tõttu ei saagi riik ühti jõukaks, kui minnakse vaesema elanikkonna tengelpunga kallale