25.5.15

Ikka Viin Viin Viin...

Aja jooksul on mul tekkinud mingisugune allergia kellegi Pokier'i kommentaaride suhtes – läbi häda jõõlisin Juravisiooni kontserdiosa ärr, siis panin teleka kinni ning kobisin koikusse.
Hommikul siis raadiumist kuulsin, et kusagil Ruotsis toimub järgmise aasta kontsert.
Kuna võitja oli eelnevates intervjuudes umbkaudselt maininud, et ta oli koolikiusamise ohver, siis hakkas mu ajukeemia hirmsat suitsu välja ajama – järeldasin üksiti – küllap seda koolikiusu kohtab mujalgi, aga et nii suures mastaabis nagu euraasia+austraalia, no see siis on üleilmne nähtus – no taolisel juhul olid kõikse agaramad hääletajad olnud just kannatajad ja kannatusetekitajad. 
Täna sain viimased halud virna laotud. 
Mõtlesin siin, et teen suure gaala a la viin ojadena voolamas, aga sakummi närigu naatidest ja võilillejuurikatest, siis sahvrisse põigates ma viina ei leidnud. Järelikult oldi eelpoolmainitud kontserdipaigast käidud minu pool viina hankimas, muidu polnud kui üks Viin teise otsa. 
Siis järgmine mõte oli suur avamine kondiaurumasina sõtkumise alal, aga siis kaesin ratta spidokalt, et väikseid otsi sõites on mul juba 200 kilumeetert juba ärr mõõdetud.
Lausa üks häda teise otsa.
Suure ilma pääl röögitakse küll, et suurelt tuleb mõelda, aga mida ma mõlgutan, kui mul suurushullustõbe kallal pole?

Kommentaare ei ole: