26.11.09

DigiTV minu moodi

Mitte väga ammu kirjutasin digitelevisioonist.
Nüüd ilmselt proovin asja ära.
Mul on kodus Lähtepakett.
Ainult, et modem hakkas vahetevahel vananemise märke näitama.
Käisin suures linnas elõvi äris ning sain tasuta uue wifi-ruuteri, mis praegu veel karbist välja võtmata.
Pealekauba sain läti Jakobsoni digitüüneri kasutada.
Kui meeldib, võin kaks aastat oma käes hoida.

TV-antenn on ise taoline:

Kuna eelistan kuulata madalamaid helisid, siis ühendasin digiboxile taha stereo kõllid:

Bassikast on laua all.
Aga telekas ise on selline:

5tollise ekraani, raadiolisa, videosisendiga, mustvalge monoheliga teler, mille ostsin mikrosupermarketist oma 350 krooniga.
Ja pealegi, miks ta peab siis nukralt nurgas olema, kui ta töötab.
Seetõttu võtsin teise taaskasutusse.
Lõppkokkuvõttes ei läinud seadmete muretsemine mulle ühtki kopkat maksma.

2 kommentaari:

(eevo) ütles ...

Tere!

tekkis kysimusi.

>Mul on kodus Lähtepakett.

Misasi on lähtepakett.


>Ainult, et modem hakkas vahetevahel vananemise märke näitama.
Käisin suures linnas elõvi äris ning sain tasuta uue wifi-ruuteri, mis praegu veel karbist välja võtmata.

Katkise modemi eest said wi'fi ruuteri?

>Pealekauba sain läti Jakobsoni digitüüneri kasutada.
Kui meeldib, võin kaks aastat oma käes hoida.

mis juhtub peale kahte aastat?

sõna kinnitus: lampu

A.I.V.O. ütles ...

Ma üritan vastata nii hästi kui oskan.
Kuna ma olen aru saanud, et suurettevõtjate kaubad ja teenused on kaitstud kaubamärkidega, siis olen neile ümbernurga viitanud - mulle ei maksta nende toodete reklaami eest.
Asja selguse huvides üritan selgitada:
lähtepakett - elioni kodulahenduse stardipakett, mis koosneb wifi-ruuterist ja digiboxist. (Antud juhul on mul Toomase poja ja Jaagupi poegade sümbioos.) ;)

Vananenud modem ei ole veel katkine, kuid iga asi vananeb moraalselt kui ka füüsiliselt. (Puhtfüüsiliselt hakkas huvitama: kas uuem toode on sama kvaliteetne kui vana?
Ehk sobib siia selline võrdlus: kumba eelistada- hiinas valmistet odav- vs. euroopas kokku pandud kvaliteet- toodet?
Esimese puhul on määrav hind, aga paari aastaga on toode sisuliselt "õhtal", teise puhul töötab asi üle 5 aasta enne kui väsimuse märki näitama hakkab...)
Peale kahte aastat kasutamist viin tagasi, ehk pole vajadust noid enam tarbida...
;)