13.10.10

Plogipuu on kokku kuivand...

Jälle pean selle plogipuu asjus sõna võtma.
Kuna ma lülitasin enda ploogad kontrollimise alt välja, viskasin logo oma ploogast välja, nondest käikudest hoolimata ilmub käesolev blogi ikka ja taas plogipuus.
Üritasin kustutada oma konto plogipuust...
Plogipuu keskkonnas pole virtuaalset suitsiidi võimalik teha.
Nõnna ma ei saa anda võimalust võib-olla minust paremate ploogade ilmumiseks rahva silme ette.
Ilmselgelt on tegu vigase skriptiga.
Loogiline oleks, et kui saad luua konto, siis peab ka olema konto kustutusnupp.
On seda raske treida?
Või on palju nõutud?

Ma olen juhtunud ploogaderägastikus sattuma paarile kommentaarile, kus kommijad kurdavad, et tahavad plogipuust lahti saada. See paistab olevat aga võimatu tegevus.
Niiviisi riputakse nagu kuivanud lehed läbi talve raagus puul.

Ma saan aru, et reklaamiturunduse eesmärgil on see kasulik.
Mida suurem arv letti lüüakse, seda tõenäolisem on suurt pappi teenida.
Teistpidi on see reklaamitellijate petmine, kuna suurem osa ploogadest on niikuinii nõnnanimetet sombid. Nad justkui on kellegi hingekirjas, aga nad ei funksi.
Gogoli teos „Surnd hinged“ tuleb meelde.

Minu arvamuse perra on plogipuu uued omanikud vasta pükse saand.
Nad lootsivad tõesti, et kõik 5830 blogi on aktiivsed.
Hea, kui kümnendik seda on...
Seegi kaheldav väärtus.
Ma pakun, et aktiivsete ploogade nummer jääb siiski 200-250 plooga vahele.

Kui minu arvamust tahetasse tiada, siis mulle on vastumeelt kõik vilkuvad reklaamid.
Need ressursinõudlikud pildid väsitavad nii raali kui prauserimootorit, et kerides hakkab leht hakkides sujuva asemel liikuma.
Samuti väsitab silmi ja teeb inimlooma tusaseks.
Sestap ma kasutan reklaamiplokkijat edukalt.
Minu hea tuju on ikka tähtsam, kui mõne kildkonna rahaahnus.
Ahjaa, üks asi veel – üldiselt võttes olen ma vältinud neid firmasid, kes reklaamivad end nondesamuste liikuv-vilkuvate reklaamide läbi.
BOIKOTT, mis muud...


Pärast väikest mõtiskelu arvan, et ploogade lugejaid pole ka mõttekas püüda.
Paljudel on käigus rss lugejad, mille kaudu saadakse operatiivsemalt ploogakribamisi lugeda.
Või siis istub plooga mugavalt juba prauseri lemmikutes.
Nii, et kui arvestada lugejate hulka koos blogarditega, saame maksimum tonnijagu inimesi päevas kokku. Enamasti aga paistab, et aktiivsed blogardid, keda on 250, külastavad üksteise lehti juba oma ploogas olevate linkide abil.
Seda on aga reklaamida soovijale äärmiselt vähe, võrreldes ajalehtede klikiarvude hulgale.
Ühesõnaga - plogipuu omanikfirma on plindris.
Ja mul suht pohh...

18 kommentaari:

ÖöHulkur ütles ...

Suht õige jutt... Ja pääleki, perämidsel a'al näixe ploogapuu olevat vallutand terve kari pröökavaid feminatse.
Miäkit asjalist inämb lugida es ole.

Kaamos ütles ...

No aga kulla machod, tulge kapist välja ja pröögake ka, kesse keelab????
(kinnitussõna "pringu". Millele mõtleb feminats?)

A.I.V.O. ütles ...

Sel suvelõpul ÖöHulkuriga vesteldes arvasin, et blogipuu ammendub aasta-paariga.
Aga et nii kiirelt asjalood liiguvad, seda ma ei uskunud.
Ilmselt omanikuvahetus kiirendas asjade käiku. :D

Kaamos - Mul on hääl ärr...
Kähisen nagu kährik.
:(

Kaamos ütles ...

Mesi ja spiritus vini. Abiks alati.
Aga mis sa arvad, kas blogid jäävad siis netis omapäi ulpima või tuleb uus traaler, mis neid ühte kohta veab?

A.I.V.O. ütles ...

Vat siis niipaljukest oligi kainuse hoidmist... :D
Heh, vaevalt plogipuu nüüd ära kaob (mine nüüd hullu tea), aga kuni uut silmapiiril pole, jääb seesinatine koos blogstationiga blogide koondajateks.
Blogeye on puhtal kujul IT-teemade peale jäänud.
Blogileht koomas...

ÖöHulkur ütles ...

Es ole aiga vai viitsimust väegade pröögata - elu tahab elamista, suguelu tegemista, Kulgemine kulgemista. Pääleki es ole ma mingi perkele macho, täitsa tavaline miisterahvas :P
(Jah, me nagu tavalised mehed, naiste arvates sead, kõigest on pohhui, viina hais käib üle pea. Kuid midagi me olemuses äratab sus huvi, sest Igor Volke meid on jälgind terve suvi! - A-Rühm "Anomaalsed alkašid")

Mul nigunii inämbus loetavamaid bloogasid kuskil puuksmärkides.

Kaamos ütles ...

Eh, ei olegi machod.../feminist langetab kurvalt pea ja longib vasakule ära/....

A.I.V.O. ütles ...

Kurakätt jääb Prantsusmaa...
:D

ÖöHulkur ütles ...

Kurb aga tõsi, tõsi aga kurb.
Kürb.

Anonüümne ütles ...

Machod ei tegele muide eriti blogimisega, nemad eelistavad sotsiaalvõrgustikes naisi lantida.

A.I.V.O. ütles ...

:D
Vaidleksin vastu.
Machod ei istu raali takka ei blogis ega sotsvõrgustikus.
Nemad lendavad MACH-kiirustel taevalaotuses või raiuvad džunglis matšeetedega käigurada sisse...
Naised viskuvad ise neile kaela...
:D

Kaamos ütles ...

Maechod istuvad käsipõsakil köögiaknal, söövad emme praetud kotlette ja unustavad kõigest eelpoolmainitust. :DDDDD

A.I.V.O. ütles ...

Ahsoo...
Maecho on siis macho (unustav) vastand...
Ma juba mõtlisin, et trükiveakurat tegutseb siin...
:D

Kaamos ütles ...

Trükiveakurat keeras mu kiusamishetke untsu! Kurivaimu macho sihuke!

A.I.V.O. ütles ...

Võib-olla meeled olivad veits mujal, kui kribasid...
:D
Kiusuajamine on pea alati naiste poolt algatet - nagu sa praegu tunnistasid, et tahtsid kiusata - see on lausa seebiooperlik intriigipunumine nõnnanimetet õrnema soo poolt...
Aga karistus veeretatakse ikka ja alati tugevama poole elik meesisendite õlgadele.
:(
Või kuidas?
:D

Kaamos ütles ...

Nüüd löön käed mürtsuga puusa ja teatan, et kui ma ikka tõelise kiusamise ette võtaks, oleks kiusatav käpuli nii, et matsub!
Kiusan mehiselt. Igatahes.
:)))

A.I.V.O. ütles ...

Iseküssa, ons sel mõtet ka?

Oot, mes asi tuu "mürtsuga puus" om?

Osteoporoosi-nimeline lill võib tekkida hooga käte puusalöömisel...

Kiusamisega on siuke asi, et kiusatav võib vastu sõneleda. Ja õite valusasti.

Aga mina olen õppind ühte, et lollim annab järgi - missa ikka targaga vaidled...
:D

Kaamos ütles ...

:DDDDD