11.10.10

Rongid enam ei huika...

Kogu eelneval nädalavahetusel läks karmiks andmiseks.
Installisin uut võrgustikku, mis vajab veel mootorit ja mahutajat, lüüsidest röökimata.
Tellisin töömehed kohale, ise olin mitmel puhul segavaks faktoriks.
Stoilise rahuga ajasin ma töömeestel maksa üle kopsude.
Tollest hoolimata sain vastuse küsimusele: Kas minust on veel asja palgatöölisena?
Ilmselt mitte, kui just ei soovita heategevust mängida.
Minu jaoks on ešelon lännu.
Töötuna on must rohkem kasu.

Eilne saak oli üks mutt, kelle ma maha tampisin; ülesküntud uudismaa/hoov, mille pean lähimatel päevadel ärr siluma...

8 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Ehitasid uut, motoriseeritud kullakambrit?
Eh, ära end nii vara maha kanna. Mina olin kunagi 9 aastat jutti kodus ja kui seejärel tööle läksin.... juuuuuube! Aga näed - siiani siblin!

A.I.V.O. ütles ...

Eih, kullakamber on traditsiooniline peldik, küll aga "waterwerk" läheb tänapäevastamise teele.
Enamus nii otsustas...

Tänan lohutamast.
Siiski, minu aeg hakkab paraku ümmer saama, sest teised teevad sama ajaga kolm-neli korda rohkem kui mina...

Kaamos ütles ...

Kui ma selle "error 503" kätte saan, siis närin tal kannakõõlused läbi! Ma pean nüüd oma pika ja moraalitseva kommendi uuesti trükkima!

Kui ma tookord, aastaid tagasi, tööturule viskusin, siis olin sõna otseses mõttes paks ja lödi. Aga töö oli roppraske füüsiline rabamine.
Esimese nelja kuuga läks kolmkümmend hoolega varutud kilo rentslisse. Praegu sureksin ma sellise andmise peale õkva prõlla maha.
Kuue kuu pärast oli aga nii, et kui ma puhkepäeva tahtsin, pidid selle saamiseks kolm kohalikku puhkepäevaandjat korraga mind asendama tulema, vähema rahva jaks ei käinud üle.
Oleks ma seda kohe alguses teadnud, ei oleks ma ilmselgelt proovima hakanudki, aga valida oli kas hakkamasaamise või kodus närutamise vahel.

See, et sul praegu tööd pole ei tähenda, et seda kunagi olema ei saa. No ja nii aeglane sa ka pole, et kasvõi kilpkonnade talitajaks ei kõlbaks (Viuuuuhh!! kimavad sinust ukse vahel mööda..?:)))

Muide: kes su aeda harib ja taimi kasvatab? Piltidel on hea kasvatajakäsi näha. Kui sa ise, siis olgu kevadeks taimed külitud, ma tulen ostma!

A.I.V.O. ütles ...

No tolle error 503 asjus peaksid munakollase poole pöörduma.

Ausõna, mina selle taga ei ole...
:)
Kolm aastat tagasi, kui ehitusboom oli, käisin minagi matti võtmas.
Enne seda püüdsin asjatult igale poole tööle saada, aga mind vaadates põlati kehvaks.
Samas polnud siinkandis kah tööd pakkuda, kui terved mehepojud vedelesid küla peal töötutena.

Kui kolhoosid ärr kaotati, sain mina eelmisest elukohast hundipassi ja tuli talukohta hoidma hakata. Aga see võttis üldiselt võttes mult parimad aastad ja tervise. Tulem oli ikkagi nullseisus.

Tegelt siuke asi, et kuskile ma ikke kõlban, aga iseküsimmus on kuhu???
Kunagi Pööbelmannis olles soovitati mul minna laohoidjaks, käisin soovituse perra ka papreid sisse andmas, aga siis selgus, et mu õppepagasis russki ja doits olid nagu vähekogenud. Ühesõnaga anti mõista, et ametikooli õppetaset ei tahetud alla tõmmata...

Misma ikke vingun, elu on õpetanud palju, aga ma ise pole õppust võtnud.
Enda vitsad peksavad ju...

Mida sa tuled ostma? Kurke? Tomateid?
Kevadel, kui sa halleluujatad, pole miskit saada.
:D
Taimed kasvavad ise...

Ahjaa, ma pole mingi müügimees, kõik on oma tarbeks... :D

Kaamos ütles ...

Muide, ma sain oma aastatetaguse töökoha üldse "tänu" sellele, et mu eelkäia lihtlabaselt suri ära.
Hea karmaga koht, eksole?

Vinguda võib alati, tule - ma annan priikoolitust sel alal, olen poolproff juba!
Mingil hetkel avaneb võimalus ka sul, ole vaid mees sabast krabama, küll saba ilmub! Kui vaja, avastad endas ka müügimehe soolika!

A.I.V.O. ütles ...

No seda olen ma ammuilma tähele pannud, et minuga toimub midagi seletamatut. Mitu-setu korda surmasuus olnd, ikkagi viimsel hetkel ärr päästetud või pääsend. Ju siis Elul on midagi mulle pakkuda, et ta mind nagu sitta pilpa pääl hoiab.
Tiigriaasta pidi minusuguse ahvi jaoks üldse ebameeldiv olema, liiatigi on tegu vastandaastaga. Vanad hiinlased nii väitsivad ja mina pean nõusolevalt kaasa noogutama.
Aga üks asi ei anna rahu: kuda mul sel aastal naapalju postitusi siiasamusesse ploogasse ärr mahub?
Psüühika funxib seda enam, kui füüsiline pool suvatseb kiratseda?
:/

Kaamos ütles ...

Pärdik..? (Hihhiii..)
Horoskoobi järgi roti sõber.
/lehva-lehva!/

Kõik peab parlanksis olema - kui kere on jõude, siis vaim möllab. Sobib?

A.I.V.O. ütles ...

Pärdik jeh...
Kunagi sai ironiseeritud sel hiina horrorskoobi teemal, nagu ahvi kõikse paremad sõbrad on rott ja draakon: Võeh, millised elukad, prrrrrr...
:D
Kummaline see ilmaelu...