4.9.12

Raisakull teeb sporti - laisalt, aga ausalt!

Tänane seis täisverstaazi elik odo näol om järgmine 819,7 ja see on alates vooluallika vahetusest selle hooaja alguses, aega kulus selle läbimiseks tundides 48:49.
Tänane ring oli koos tõusude ja langustega 25,90 versta, aega kulus 1:10:16, millest keskmine kiirus 22,1 ja maksimumkiiruseks sain täna 33,8 versta tunnis.
Kuradikurat, ma ei tea mis hagijas või hurt ühest hoovist välja kimas ja mulle järgi, kes ma kimasin üle 30 verstase tunnikiirusega. Lõpuks sai villand, pidurdasin järsku nii, et kruus lendas ettepoole, käratasin penile:  kassasaadkojuraibevõinärinsukõriläbiraisk!
Segavereline oli puhta sokkis, paar jõuetut auauhhhi ja keeras lonkides tagasi.

2 kommentaari:

Liis ütles ...

Aga nii tulebki teha. Ma tavaliselt eriti punuma ei viitsigi hakata, panen kohe pidurit ja jooksen koos rattaga koerale peale. Selliseks asjadekäiguks pole va lõukoerad kunagi valmis ning pagevad sabad jalgevahel. Rulluisutades on reegline raskem pidurdada, aga viimaks pidama saades ja peale minnes töötab see ikkagi.

A.I.V.O. ütles ...

Hämmastavam asi oli selle majapidamise man tuu, et krundil oli korralik aed ümber, ainult värava ostuks vast nappis pererahval raha. Või keti ostuks.
Ega ma muidu poleks sealtkaudu sõitnudki, kuid teeviit ütles, et puukool asub sealpool. Tee oli alguses tõesti hea, sõidetav, kuid siis paarsada meetrit enne puukooli oli majapidamine, kust oli peni välja karanud, tee kehvaks lännu tänu masinate pidurdustele ja hoovõtmistele, suhtumine oli sohvritel umbes taoline - peaasi et kruus lendab rataste alt.
Mul käed olid sarvedel mitte pidurite man. Sestap pidin natike stabiilsema pinnase leidma, kus sai lõpuks pidurdatud ja häält teha, sest rattakell ei õigusta end ärr. :D
Omamoodi extreemsport, eks ole...
Samas, lõppkiiruse ma sain alles kätte pea 8 versta eemal, kus ma ei vändanud ühti. Lihtsalt hoog oli sees ja mitte just laugemal langusel lasin omasoodu rattal liikuda, samal ajal ise hinge tõmmates.
Muide, selgituseks, miks ma siukse 25verstase ringi tegin, oli see põhjus, et peale päevapikkust labidaga kaevamist aias oli mul kaks valikut: kondipehmendaja 80 strohi näol või sõidan kanged lihased lihtsalt lahti.
:)
Valisin viimase variandi, kuna ilus ilm oli ja patt olnuks tollepärast toas sitsida.
Rulluiskude kohta ei oska mina miskit kosta, kuna ma ei seisa isegi "pantser"itelgi...