Võtsin selle teekonna ette.
Ettevalmistuseks – nagu lihaste soojendamiseks ja muude siukste
sportässade kombel, ntx. olematu kombeka selga ajamiseks - ei jäänud
eriti palju aega.
Koti sidusin pakikale, jalga tavalised
pikad püksid, mis mul rattasõidul ikka jalas olivad, selga ajasin
teksariidest tuulejaki.
Ohutu liiklemise tagamiseks sinna otsa
neoonkollane helkurvest.
Andmed sel teekonnal siis siuksed
spidoka teatel:
keskmine kiirus: 22,4 km/h
suurm kiirus: 46,9 km/h
teekonna pikkus: 58,93 km
aega selle läbimiseks läks: 2:37:37
Koduväravast sihtkohta minek oli
täpselt tund.
Tuul aitas takka, paaris kohas sain üle
40km/h kiiruse kätte – Tapa poolt tulles Udriku sirgel langusel ja
Kadrina viaduktist alla kihutades. Tippkiirus tuli viimasest, seal natuke järsem langus, aga tegelt oleks saanud veel kiiremini alla, kuid liiklus oli seal üsna tihe, et ei hakanud oma
eluga riskima.
Ja ega alevi vahel ka saanud
täistempoga kimada, mis veel sellest röökida, et kodutanumal auke täis kruusateel ei
saand hoogu sissegi.
Tapal tegin väikese peatuse bensukas,
kust ostsin katsetamiseks energiajoogi – sesmõttes, kas tasub ära?
Ega tasunud küll.
Aga tagasi tulles oli jama.
Puhus vastutuul, üsna tugevalt – tuli ragistada
pidevalt käikudega, et üsna paras tempo leida, millega lõigata
vastupuhisevast barjäärist läbi.
Spidoka odomeeter näitab nüüd 955,4 km,
totaalset aega 55:51...
Kuskilt otsast peab veel 44,6 kilumeetert
otsima, on tuhat kilti täis sõidetud.
Lisandus man ca pooltund hiljem:
Kui ma bussiga sõitnuks selle maa maha, oleks kauem aega lännu.
Kõiksepealt jala paviljoni manu, bussi ootamine, siis loksu bussiga linna, et seejärel ümber istuda ja sihtkohas edasi jala käia.
Ja vastupidi...
Lisandus man ca pooltund hiljem:
Kui ma bussiga sõitnuks selle maa maha, oleks kauem aega lännu.
Kõiksepealt jala paviljoni manu, bussi ootamine, siis loksu bussiga linna, et seejärel ümber istuda ja sihtkohas edasi jala käia.
Ja vastupidi...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar