6.7.13

Tänavune suvi jääb lühikeseks.


Tänu sellele, et mu üle nelja aasta vanune ASUSe võrguraamat (loe: netbook) ei taha üksi punk(t)i panna ja saksa klaveriga on üksjagu mässamist, võtsin käiku drastilised abinõud.
Installisin täna oma vanasse Dell Latitude läpakasse LinuxMint 15, koodinimega Olivia.
Meidi töölauaga.
Siis seadistasin ta oma käe järgi ärr.
Mõttemülgas ei anna rahu ühes asjas – viimatise aja aktiviseerunud luureteemaga seoses – miks operatsioonisüsteemide versioonidele pannakse koodnimed, kui samal ajal inimloomadele koodinumbreid jagatakse?

Kaesin veidi statistikat.
Viimasel ajal on minu ploogasse eksitud sõnaga „armastus“.
Siit ei leia siukse märksõnaga elutervet armastust.
Kõik on lörri lännu.
Minul vähemalt küll.
Järgmine sõna populaarsuselt on „anarhia“.

Loodust jälgides on millegipärast sihuke tunne, et seninähtud märkide analüüsimise tulemusel saabub sügis sel aastal üsna varakult.

Ei hakanud mina Oellesummerile oma laiska keret vedima - tegin omale ise va seda summit.
Üks miinus tuli selgelt välja – pole seltskonda, kellega saaks õltsi juua.
Kütsin eila sauna soojaks.
Vihtlemiste, millega kaasnes üle pika aja värske kaseviha lõhn, vaheaegadell pistsin pintslisse kaks pudelit ning peale sauna veel ühe õlle.
Peakolus leierdati ühtejutti ühtekomateist head rokilugu, kuid mitte ühtegi korda sülti.
Mistõttu ei kahetse mina üldse, et lakkekrantsisummerile ei sattunud.
Kuigi seltskonda polnud mul – kõik olivad suures linnas pröökamiseplatsil.

Kommentaare ei ole: