10.11.13

Raisakull teeb kokkuvõtteid

Kui ma kevadel end kaalusin, oli keharaskuseks mul 94 kilogrammi jagu konte-kõõluseid-rasva-ja lolle mõttetusi.
Nüüd on mul neidsamu asju 86,9 ringis.
Hullem on tuu asjandus, et kogu suve jooksul korjatud, mitte vähendatud paraku, kilomanulised, kusjuures ma ausalt öeldes ei teagi, kui suure koguse ma juurde võtsin, on viimase kuuajalise rassimisega kadunud.
Pikkus on samaks jäänud, kuid näost olen kokku kuivanud nagu mingisugune vanaegiptuse muumia.
Nii mind paraku võrreldakse.

Rattasõiduhooajale võib ka nagu punkti panna, ehkki ma suuremat otsa ette praeguse seisuga küll ei plaani, kuigi võiks.
Rattaraali andmetel näitab läbisõit tänase seisuga verstasid 831,2, mille läbimiseks kulus kolm minutit vähem kahest ööpäevast.

Plöögamise jätkamise seisukohast lähtuvalt olen jätkuvalt kahevahel.
Aasta alguses sai mainitud, et lõpetaks asja ärr.
Seda enam, kui munakollane tahab tasuta tekste-pilte-ja-muid-mõtteid kasutada reklaami eesmärgil, siis peaksin mina kirjutama omapoolse tingimuse manuliseks:
Siin ja teistes mu plöögades jäädvustatu on kommertskasutuseks kõlbmatu!  

2 kommentaari:

TwD ütles ...

minu vanamees käis kuskil löunas ja sai sealt köhutöve. peale pidevat kemmerguskäimist (ei mingit muud häda ega köhuvalu) sai niipalju kergemaks, et pool aastat on mööda läinud ja ikka palju kergem, köht eest kadunud ja seedimine rohkem korras kui enne :)
vat seda bakterit vöiks nad myya...:)

A.I.V.O. ütles ...

Ma ostaksin kamalutäie seda bakterit... :P