7.8.16

Saagu teid palju...

Eelmise loo kommentaar hakkas peas keerlema kui kummituse lustipukk. 
Öeldakse, vähemalt mina olen kuulnud mõnda nii ütlevat, et pikk kooselu muudab inimloomapaari sarnaseks. 
Et lõpuks ei tegevat härral ja proual vahetki, nagu oleksid kaksikutena kogu elu koos elatud. 
Piinlik hetk, kusmanu, tekib siis, kui eksitus valguse kätte sõuab – ei tahetud sugugi auväärt paari solvata. 
Nagu padjanäod kui sellised. 
...kord hajuvast udust
saab karm tõde...
Noh, see on juba ajalooline tõde, ega valge rass tee vahet kollase indiviidide vahel, mustadest kõnelemata ja vastupidi. 
Nüüd alles hakkan taipama (tavaliselt on mu juhtmed alailma lühises, kuid nüüd on küll need ülipikad, et mitusetu aastakest jõudis äratundmisele), miks üritatakse viimatisel ajal vägistada sooneutraalsust igapäevaellu. 
Selle tulemusel loodetakse aretada pilusilmseid sebratriibulisi padjanägusid, kes on ühte nägu ja sugu. Õigemini tekib mingi hübriidne sugupoolsus, kus iseennast seemendades saab järeltulijaid niipalju kui ühiskonnale peaks vaja minema.
Ilmselt ulme, kuid nagu mina olen tähele pannud, on mu mõtted ajast ees ja mille olen välja öelnud, on ka mu elu jooksul minust sõltumatult ka millegipärast ellu viidud. 


Kommentaare ei ole: