11.10.16

Kaugel ma olen?

Noh, et end veel mitte ärrkoolenuks tunnistada, tuleks mõni rida kirja panna.
Kuigi ilmavana seda praegu lubab, ei taha mu arunatuke koostööd teha.
Nõndavõrd äkki saabus seesinatine sügiseollus selsamal aastal, et võiks lausa üllatust larhvi külge lüües küsida: kas nõndanimetet eelmise aasta talv sai otsa?
Imelik ju – kaen oma käeselga ja äbarikke abaluid – no mitte ei saa aru, et suvi olnuks vahepeal – mu skeletti kattev nahk on justkui koolnukahvatu vahaga kaetud.
Võib-olla olengi elusalt palsameerituna ringi liikumas.

Väsitav on.
Üksi redelilt üles-alla turnides ja tööd tehes. Eriti, kui vasaku talla ja sääre vaheline kõõlusevalu tahab ülejäänud jala alt ärr tõmmata. Tohtri manu ei ole viitsinud minna...
Olen ennegi siin kuskil kunagi mainind, et ma ei tohigi tohtrite ettekriba perra kõrgustesse ronida, aga missa hing ikke hädaga ärr ei tee – see maja vuntsimine võtabki mult kõikse rohkem särtsu. Pole aega olnd ka omal lõuga ja ninaalust raseerida – vähemalt tatt ja ila ei ärrita nahka.
Aega võtab see ärklikorruse vahet turnimine küll hirmsat moodi, aga mulle paistab küll sedamoodi, et tulemus on vähemalt mittehäbenetav. Teised on nädala sees pikka rubla jahtimas, ma ei tihkagi neid nädalavahetustel appi kutsuda, sest tööinimeseloom peab ka millaski välja puhkama.
Panin isegi vaikselt tärmini paika – selle nädala lõpuks peab välisviimistlustöö olema ühel pool. Kui reaalseks see kujuneb, on juba omaette ooper. Selle kuu sees tahtis õepoeg minu ja mönkri abi ja kuu lõpus on onupojal suur plaan teha oma metsas kuusenoorendike päästmine ahistava umbrohu küüsist.
Seejärel tuleb esikut veidi lappida, sest sai ühtlasi ka välisuks välja vahetatud ja kuna vana sissepääs oli veidi pikem tänu lengipealsele inetule aknale, siis nüüd on see vähemalt ärr likvideeritud.

Mõtlemine muutub ka aeglasemaks.
Endal hakkab hirm krae vahel taaruma.
Ükspäev heitsin pilgu külateele – üks masin tuli ja jäi värava taha pidama. Mõned minutid ta seisis seal ja keeras otsa ringi ning läks tuldud teed tagasi.
Kurat seda nüüd teab, kas tuli imetlema või on oodata lausa tööpakkumist?


Pilti ma ei tee enne, kui kõik valmis on... 

Kommentaare ei ole: