29.10.16

Läheb anarhiaks...

Ma ei soovi pahandust ei omale ega ka teistele, aga mis ma parata saan.
Aasta tagasi käisin tohtri man, küsimaks tervisetõendit juhilubade hankimiseks.
Selle aastaga olnuks see juhtimiseõigus mul kindlasti käpas olnud.
Ja ilmselgelt oleksin nihverdanud ma ka iseseisvalt tööturulegi ennast müütama nagu vana lits (misse prostituut ikke tähendabki) punaste laternate linnaosas. Aga mis summa eest, eks see oleneb ärrpeetud kahekõnest...
Aga näätsa, tohter raibe kartis kinnimajja minekut rohkem kui punast kuradit ennast, siis ei saanud ma nõutavat paberit kätte.
Kui nüüd vaatan üleüldist liiklusstatistikat, siis peaks nagu terve Eesti tohterkond kinni istuma. 

Tänase seisuga on tunne selline, et ega ma enam hooligi sellest vahelejäämisest Eesti õiguskaitseorganitele – lihtsalt pean tuimalt politseile vahele jäädes kohtust abi otsima.
Või kuulutan end süüdimatuks...
Iseasi on, kuskohast saab kähkumas korras hullupaprid kätte: kas teatrikoolist või Seevaldist?

Ma üritan nüüd selgitada oma lonkavat loogikat väheke arusaadavamas keeles. Sääreväristaja/mopeedil on kaks ratast all, seega loogiline, et ma sellega tihedasse liiklusesse ei kipu, sama jutt on ka jalgratta puhul kehtiv ja ma liigun selle viimasega üpris eduliselt ringi, aga mönkril on neli ratast – seega tasakaal on hajutatud tasapinnale võrdselt.
Rõhutan seda, et 40km/h nagu ka võimsust on tehnilise passi järgi piiratud mönkri kiirust kas tehaseseades või hoopis maaletooja poolt.
...siin kõik on olemas: suuna- ja muud tuled, hädapasun, pidurid,
aeglase-sõiduki-kolmnurk, registreeritud ARK-is, liikluskindlustus...
Selgituseks mittemõikajaile – kui seadusandlus lubab mopeedautojuhid ilma lubadeta oma sõidukitega, mis kimavad sääsepinina saatel kuni 50km/h, liiklusesse, siis miks ma ei võiks sama teha kümne ühiku võrra aeglasemalt, kuigi mu masina tehnilises passis on kiirus juba 40 juures piiratud, gabariidid on enamvähem samad, kaal on vast kergem. Ja ausalt ütelda on kubatuur ainus asi, mis on üle lubatud normi.


Kommentaare ei ole: