12.1.17

Visa põdur

No ei ole ma sellest gripist veel lahti.
Tohtri manu pole ma ka saanud minna.
Ega sealt miskit tarka ka ei tule – kui kribatakse mingi retsept, siis võta hüvaks ja mine apteeki mingit rohtu lunastama.
Kunagi oli siinkandis rohupood olemas, aga nüüd käi kas Aravetel, kus mingi ladina köögi-laadne uberik või hoopis Tapal, kus on minu teada kolm apteeki. Ausalt ütelda pole mul küll Aravetele asja, enne viin oma rahanatukese Tapale. 
Aga lollus oleks ju minna tõbisena rahva sekka oma pisikuid edasi andma. Pärast puuritakse DNA kaudu ärr - mingi batsillirelv lahti pääsend – ning aetakse kogu see jama minu kaela.
Nii ma siin pooltõbisena jõlgun toa ja nõndanimetet küttelao vahet.
Päevas läheb ikka ahju kohta viis halgu, ahjusid on kaks, lisaks pliidiküte, milleks on korvitäis puid.
Sauna eesruumi tuleb samuti kütta, sest muidu lööb külm torud lõhki.
Kuna priiust on ülearu, siis jõllitan telekat – viimasest ei tule eriti midagi.
Koukisin videomaki taaskasutusse.
Kaen kassettidelt ühtekomateist.
Operatsioon Õ, Kaukaasia vang, Freddy Starri Sõu...
Lisaks huumorile ka mõned põnevikud.
Ainult, et millegipärast on enamus mustvalged, kuigi lindile sai värviline kraam.
Tean küll, milles asi.
Mõned videod sai üles võetud SECAM süsteemis, kuid taasesituse telekasüsteem on üdini PAL.

Kommentaare ei ole: