27.4.17

Vormisaia solaariumi tühjendamine

Mul on mingisuguse prantsuse firma mulineksi saia/leiva kärsataja.
Kaks viilakat läheb piludesse saia puhul, aga leivaviilakaid annab parimal juhul panna neli.
Aja jooksul pudeneb sinna kärsataja põhja üpris paks kord röstitud olluse küljest pudemeid.
Et aparaat ei põletaks maha elamist, tuleb see sodi ärr saada.

Ma olen olnud tunnistajaks paarile juhtumile, kus kasutajad keeravad masinal põhja ülespoole ja raputades saadetakse sisu otse solgimannergusse.
Ühel sain natist kinni võetud ja juhtme enne vooluvõrgust välja tõmmata.
Et pärast sellist toimingut kõrbelehka tunda on, ei morjendanud omanikke üldse.
Näitasin siis inimloomale, mis moodi tühjendatakse – kruvikeerajaga keerasin põhjas asuval luugil kruvi lahti ning avasin põhja laua kohal.
Juhmi ilmega vahiti mu tegevust.
Irvitades küsiti siis – Mis asja mõte on? Saiapuru sai ju välja kallatud...

Põhjaluugi kaudu olen ma maitsva puru, mis üldjoontes on koosnenud röstitava küljest pudenenud seemnetest ja pudemetest, lauale puistanud.
Väike ülevaadung ei tee paha – eriti sel juhul,  kui pole iidamast saadik saiakülgi pruunistanud. 
Kogu selle röstitud hunniku olen ma keefiri sisse sumanud ja pean tunnistama – Kuradima hää om!

Kommentaare ei ole: