16.7.17

Käisin pulmas

Käisin jah pulmas.
Sorupulmas.
Ehk teisisõnu – tähistati nelikümmend aastat ühist elu.
Enne seda pidulikku sündmust sattus mu näppude vahele tolleaegne ümberjutustus.
Andsin rariteedi üle.
Nüüd sel algaval nädalal minnakse pulmareisile.
Poolamaale pidi sõidetama.
Kutsuti mind ka, aga ma loobusin.

Kui ma maikuu lõpul Valka sõitsin, siis kuskil mägismaa kandis helistas omaaegse Pööbelmanni instituudi koolivend ja ütles, et ta on siinkandis, astuks kohe minu juurest läbigi, kuid ma pidin kahetsusega teatama, et olen parajasti viinarallil.
Nüüd paar päeva tagasi helistas seesama hea kooliveli, et ta on laupäeval Albus, seal pidi mingisugune võistlus olema, et saaks kokku. Jällegi pidin eitavalt vastama.
Põhjuseks tõin pulma mineku, ja too oli ka ühtlasi suguvõsa kokkutulek, misse oli ammu paika pandud, kuigi ma oleksin heameelega kottu jäänud.
Nüüd võite arvata, et ma väldin teda, mis on enneolematu süüdistus minu suunal.
Asjaolude kokkulangevus oli põhjuseks, raisk.

Aga jah, pulmaõlu oli ikke viimase peal...

Kommentaare ei ole: