7.8.17

Tuli, jagas ja läks 2. jupp

Nagu eelmises loos lubasin mõned pildid riputada, siis pean ka võimaluse korral lendukaranud sõnast ka kinni haarama...
...on ikke tegelane, võõramaalasena jagas muistsete eestlaste maid...
Mina tulin ka, aga ma jagan omi kinnipüütud hetki laiale rahvahulgale, mitte võõraid maid, ja et mitte tüütuseks saada, püüan vähemalt õigeaegselt lahkuda...
...siin tornis ma värskendasin parasjagu mälu
kui kellapaugud mu letargiast äratasid...
Kellatorni ronimine ei võtnud mult nii palju võhma kui allatulek - ülespoole minek oli peakolu õlgade vahel, kuid laskudes ei saanud kummardada: vastasel juhul kaotanuks ma tasakaalu ning siis olnuks mult nõutud lisaks haigevoodi kuludele kontide sobitamise tasu pluss trepiastmete taastamise nõue. 
Etskae, promenaad on käeulatuses.

Ausalt ütelda, ega ma vanasti teadnudki, et Väike-Mere tänav viis kõige otsematpidi lossini. Ikka sai jõlgutud Suur-Mere uulitsat pidi linna ja kinno. 

2 kommentaari:

Ulf D. Mortum ütles ...

Ma muusääs ehmatasi puhta är, kas tuu om nüit Haapsalu? Karja vai meski tanum joba nigu Tarbatu vai Pärnu Rüütli tanum, restosi nink puute tuugalt täüs! 10 aastat tagasi olli vaikus.

A.I.V.O. ütles ...

Eks ta nii on.
Ma ise tegin suured silmad, et kas Hansapäevad on Haapsalu ärr vallutanu?