14.6.10

Hämmastav...

Elu pakub lihtsal moel hämmastavaid võrdlusmomente.
Näiteks Viimased paar nädalavahetust vehkisin mina tööd teha nii, et higipull otsa ees tilbendamas, samas kui enamus inimloomi puhkas kogu täiega.
Nädala sees aga inimmaailm on oma mõtetega töö man, siis mina enamasti võtan aja maha ehk looderdan.
Selle seaduspärasuse tõttu ei jõua ma viimasel ajal kuidagiviisi fotojahil osaleda, kuigi soovinuksin seda teha.
Hilisõhtuti, peale töist päeva, vajun mulle eraldatud nurgakeses õndsasse meeltesügavikku, mida millegipärast nimetatakse unelemiseks või magamiseks, olenemata sellest, kas mul sees loksub oma kaks pinti õltsi või mitte. Esimesel juhul on asi parem, sest leivavesi toidab igati mu sukeldumist sügavale uneilma, samas kui teine variant nagu jätab õrna pinnavirvenduse.
Et küla peal, kus ma parajasti tolgendasin, töö hetkeks minu jaoks otsa sai, siis nüüd saan taas reedeni loodripolgu ülemust etendada.

2 kommentaari:

ÖöHulkur ütles ...

Meehäälega mängerdass isi tüüpäiviti loodripolklast, a' pereissil om kõik näddalipäiväd yhtlasi tüüpäiväd. Argipäiviti tüüposti otsan leeväraha teenimas ja pääle tüüd koton, puutin vai ammetiasutisi müüdä möllamas. Näddalilõpp om kogu tävvega yits suur möll ja tagaa'amine.

Tahass olla kogu näddali yits suur looderdis, a' kussa tollega!
Seega ole õnnelik, et sad vähembasti argipäiviti täie rahu sehen norsata!

Kinnitussõna: pralla
Vihjab vist prallele :D

A.I.V.O. ütles ...

Seep tuu asi omgi, et ep pereissi saa looderdada, kui järelkasv vajab toitmist...

Mis pralle? Kus pralle?
Ahjaa, mingi pulmapeoline pralle pidi Tarbatu Handsapäivadel maha mängitama, aga kuidas selle Hullu Pagari Sliiplarhvi-ga Tarbatu Lauleldushiies jääb? Äkitse teed sellesinatise omal moel ärr?