17.11.10

Vahearuanne elik pikad juuksed puudu

Pärast mitmenädalast kitarrikeelte plõnnimist sain aru, et minust ei saa kunagi pillimeest.
Olen jälginud/vaadanud videotest, kuidas kidrameestel sõrmed käivad, asetanud oma sõrmed samamoodu, ühesõnaga ahvisin, aga tutkit ma sedasama heli välja võlun.
Siis taipasin, et mul pole...
Mul pole siukseid pikki juukseid nagu Slashil või Jimmy Pagel.
Hakka nüüd neid kasvatama.
ja siis mine veel poodi lokitange ostma...
Alles hiljuti ajasin oma pea kiilakaks.
Ega mulle meeldigi enam pikkade kiharatega ringi jõlkuda nagu varases nooruses.

Kummaline, et nüüd olen paar lugu ilmselt oma arust siia ilma juurde loonud, millele vaja vaid sõnad peale teha.
Ja siis ahoi! maailm, hoia alt!
Ma tulen koos kohalike parmudega.
Siis rokime!

2 kommentaari:

ÖöHulkur ütles ...

Leidub ka kiilaid ja tollejuuren edulisi kidramehi ;)
Metallica bassimiis (olli vist ikke bass) a'as indäl kord kolba kiilax, ja es ytless, et ta tolleperäst halvembide mängima oless nakanu.
Hämärält meenuva paar kiilakut viil Exodusest ja vast ka Impaled Nazarene'ist :D

Naa et lase a' edesi, hädäkorral võid jo paruka pähä panna.

Kinnitissõna "obscour" - meenus mikikiilne "obscure" - egäte rokilik/metallilik!

A.I.V.O. ütles ...

Tean mina rohkem kiilakaid kidramehi...
Aga, noh, eks pean siis kõvaste harjutama.
;)