15.2.11

Sai täna linnas käidud...

Täna oli plaanis siis eila mahalõigatud kuivikuid laasida. Sae korrasoleku kontroll venis veits pikaks – keti pingus ja teravus, õhufiltri visuaalne ülevaatus, silindrikatte kork on eemaldatud – see ju tolleperra, et soe õhk otse filtriruumi pääseks – ja teise keti visuaalne kontroll ning veel paar asja, mis tuli igaks juhuks kaasa võtta.
Ladustasin korras olnud vahedid kelgule, et hea ühe korraga metsa tarida.
Jõudsin raielangile ja haakisin koormavöö parajasti lahti, kui mölafoon mölisema kippus.
-Halloo, kuule, mis teed?
-Metsas olen. Mõtlesin, et laasin veits.
-Kaua sul läheb? Õhtuni välja?
-Ma võin ka otsa ringi keerata.
-Sa linna ei taha tulla? Siuke asi, et sa nagu linnas rohkem olnud! Et juhatad mulle teed Pärnu maanteele.
-Oki! Kaua sul endal mu juurde kihutamiseks aega läheb?
-Kuskil 10 minutiga olen kohal.

Assamait, kus mul hakkas kiire.
Kinnitasin koorma taas kinni ja padavai kotuse poole.

Peas mõtted, et kuda lähem on kimada, Aegviidu kaudu on tuttavam, Jänedalt Pekingi, sorrivaan, ikke Peningi poole pole eriti palju sõitnud, et tee meelde jääks, siis Kose-suunal viimati, kui Haapsalus sai käidud. Aga sinna viimatinimetet linna pole mina ammu sattund. Ehk siis kuskil veerand sajandit.
Ühise arutelu tulemusel otsustasime Aegviidu kaudu sõita.

Narva maanteelt Veerenni silla alt läbi ja sealt keerasime Järvevana teele ning edasine oli lausa kökimöki. Ei uskunud mina, et nii libedalt läheb. Sõitsime lausa rohelises laines. Üsna pea olime DSL või mis tolle firma nimi oligi, man. Sealt võtsime kodinad peale ja tulime tuldud teed mööda tagasi.
Vahepeatus oli Ümeral või Ülemistel, kus me kõttusid kinnitasime.

Mul oli lapik põues, kus loksus 80 kraadine Horts. Käisin kaesin misse ka maksab? Oijaaa, Saksast pidi saama pudeli kätte kümnekaga, siin aga on selle hind pea 40 rubla.
Järgmisel korral annan igatahes tellimuse sisse.

Kommentaare ei ole: