31.8.11

16. augustil mõtlesin sedasi.

Arhiivis vedelev kirjatöö, mis kirja pandu pool kuud tagasi...

Kuis siis nii saab, et mina pole üldse saanud kutset viimasel ajal laineid löövast vahust.
Ega ma muidu poleks teada saanud.
Kuid Aarne bloogi lugedes sain esmamuljed kätte.
Samas ühtib mu arvamus Aarnega, kui asi tasuliseks lugemiseks läheb.
Mina lugemise pealt maksma ei kavatse hakata.
Käega katsutav ese peax olema, ntx raamat.
Niisamuti ei kavatse ma ka nõndanimetet e-raamatute eest maksta.
Mida rohkem ma kohtan netis saamahimu, seda enam tunnen, et internet muutub mu jaoks koormaks.
Kuni ühel hetkel viskab üle ning adjöö...
Niisamuti pole ma viimasel ajal uudiseid lugenud, tänu sellele, et nad nõuavad selle eest raha.

Elementaarselt hakkab mu anarhistlik vaim otsima alternatiive, kust uudisejanu kustutada. Ja satuvadki mulle ette kodumaale vaenulikud saidid.
Need on vähemalt tasuta...
Mis te arvate, kas kaminas muidu kuule pritsiti.
Järgmine võib olla kumin, somin, kemin, pämin...

Lõppkokkuvõttes on kõik võrdsed.
Sumin lakkab, kui viimne siinilma surnumatja on ärr koolend, rippudes kellegi hauatähise peal, ajades lehkavat haisu ümbruskonda laiali.

Kommentaare ei ole: