26.8.11

Hommikune põrandapesu

Peale hommikuleiva manustamist mõtlesin, et koristan laua ärr.
Hakkasin lõikelauda haarama, omal teine käsi noa-kahvli-lusika all kinni, kui see arvas surfata väheke kuival, leivapurusel laual.
Libiseski lõikelaud suure kaarega kohvikruusi vastu ja lõi selle ümber.
Kibekiiresti reageerisin, aga vaat, sain kohvikruusist siis kinni, kui see juba kõlkus laua äärel.
No muidugi...
Kruusitäis kohvi lainetas laua all.
Võtsin edasist stoilise rahuga.
Kuivatasin lapiga põrandat ja irvitasin endamisi – jõukus ei anna häbeneda.
Kes veel on pesnud põrandat kohviga-koorega???

2 kommentaari:

kassu ütles ...

Ära eputa midagi, mina olen pesnud põrandat mee ja vahukoorega (mitte korraga, ikka eraldi). Kohvist rääkimata.

A.I.V.O. ütles ...

Ei ma eputa ühti.
Kui sina korjasid mee ja vahukoore kokku, mahaloksunud kohvist röökimata, siis mina lasin kaltsuga kogu köögipõranda üle...

Ma olen vast maininud, et ma lahjemat koort, kui tuusinane vahukoor, kohvile ei lisa...
:D