11.8.11

Millega vahepeal aega sisustasin?

Esimese asjana uue kaamera kasutusjuhendit pähe tuupides (selgub, et ega sel pole suurt mõtet).
Et ajud ülearu kärssama ei läheks, tegin uue votuplööga-galerii, kuhu riputan mõne hetke, mille kinni jõudsin püüda.

4 kommentaari:

kassu ütles ...

Ah nii siis nimetataksegi suure töö tegijate vaevanägemist - et polegi mingit mõtet sel?
Teisalt .... noh, päris hea on mittemillegi eest palka saada :D

Aga pildid (oh, kordaks veel ja veel :P) sulatasid mu südame järjekordselt. Kahjuks ei saa taustapildiks panna, mõõdud ei sobi :(

Ja kinnituskood on merearp :D Ilmselt vihjeks sulle, et aeg merekarpi pildistama minna või midagi.

A.I.V.O. ütles ...

Oot, mis töö???
Tõlkijate oma?
Kuram, ma ikka seda, et kasutusjuhendi üks-ühele oma peakolusse kinnistaksin.
Aga leidsin esimesel sajal lehel paar apsakat tõlkija?/trükkija poolt...

Anna mõõdud ja ma lõikan sellesse mõõtu ning saadan eraviisiliselt.
;)
Merekarpi kahjuks ma ei leidnud, küll aga merearbujaid.
Sellest veidi hiljem...

kassu ütles ...

No su jutust võis aru saada, et loemis sa loed, tolku nagu nii pole :D Kui nüüd aus olla, siis pole neist enamasti tolku ka :P. Igal juhul on vaja infot selle kohta, mille kohta juhendis sõnagi pole.

Aga Pentaxi apsakate eest mina vastust ei kanna :P

Mõõdud 1920x1080 ;)

A.I.V.O. ütles ...

Ma pusisin tükk aega selle ülesande kallal, aga vastust ma peast ei oska anda....