24.8.11

Maapööraja memuaarid

Noh, ma nüüd olen tagaotsitav.
Rahvusvaheliselt?
No kuulge!
Ma nii kuulus veel pole.
Mis mõttes, et mis asjus?
Mõned pööravad riike, aga mina pööran maad ringi.
Mitte maakera, vaid tuhlimaad.
Teleskoop-labidaga.
Fiskars teeb noid, kui tõstukitest-kääridest siiber saab.
Nojah.
Aga kus häda kõikse suurem, seal viilimine lähedal.
Mina ei saa pikemat aega kummargil olla, hakkab seljale.
Mis kunagi mullikate kantseldamisega paigast on läinud.
Seljasirutamiseks kasutan abivahendit.
Kui varem oli kahe õunapuu vahele tõmmatud võrkkiik, siis selleaastane õunaikaldus keeras seal lebotamise kihva.
Nüüd on selleks hoopis teine puu.
Kuradi head ploomid, peab ütlema!
Mis nii viga tuhlimaad niiviisi pöörata.

4 kommentaari:

kassu ütles ...

Tahan ka ploome!

Minu hea ploomipuu jäi tartusse, ei mahtunud kolimisauto peale ära :(
Nüüd on minu ploomipuu Säästumarketis :)

A.I.V.O. ütles ...

Tuled, kaevad ülejäänud maa ümmer, on selle töö tasuks sulle ploomid...
Söö nii palju kui jaksad.
:D

kassu ütles ...

Haa-haa :D :P

A.I.V.O. ütles ...

Pool maad on ümber pööratud, samas panen tähele, et pooled ploomid kah otsas.
Nõnna, et parajas tempos kaevates ja ploome vitsutades jõuan ehk pühapäevaks oma kaevetööga ning ploomidega nulli...
Aga alati on mingi nipp, kus mul venib töö järgmisse nädalasse...