18.10.11

Number - 461

Värvikirev sügisehallus kui ründab minu meeli,
röögib mu kõrvus põrguline inglikeeli:
tagumine aeg on kinni pitseerida pood
elik maakeeli sosistades – sulge bloog!

Viiesajast sissekandest on puudu alla neljakümne.
Sõnupritsiv pläralära kuldne kogus ikkagi...
Pole ma kirja pannud analüüsivaid kolumne,
mis tähendab aga – väärt pole need sittagi.

Miks mul siuke loll tunne takka torgib,
et lõpetaks üldse enesepettuse!? Luul?
Mõttemasin ent teise ajuboksi pargib
köhides – veri mäsleb, kaasas kuul...

12 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Sind loetakse. Ole ikka siin, ära mine.

Helve ütles ...

kordan Kamost: Sind loetakse...

A.I.V.O. ütles ...

Oeh...
See sügisene hall äng, mis minus tükimal ajal võimutses, tuli kudagiviisi välja ajada - siis sai see kirja pandud ja netti riputet.
Kui päris tõsiselt rääkida, siis kaalusin seda blogi kinnimajja panekut juba siis, kui nelisada täis tuli.
Aga eestlase jonn - alul ei saa vedama, pärast ei saa kuidagi pidama - ei lasknud seda nii lihtsalt teha.
Ärge nüüd nii puhta kullana mu kirjapandud ridu kah võtke.
:D
Ega nüüd muud kui pooletuhande poole...

Kaamos ütles ...

:D

A.I.V.O. ütles ...

No mes sa naerad?
Asi on tõsine!

Kaamos ütles ...

Hää meel, sestap naeran :D

(Kui keegi küsib mu käest mingil suvalisel hetkel, mis ma naeran või muigan või itsitan, siis kõige tavalisem seletus on "hää meel, et hing sees". Mida enamat.)

A.I.V.O. ütles ...

Sosooo!
Kui hää meel, et hing sees, siis on ju häste...

Ei taha nagu juhuse hooleks jätta kommuuniloo kribamist.
Mõnel hommikul on nii hää mõttejupike peakolus keerlemas - millest annaks hea tahtmise poolest jutu valmis treida, aga õhtaks on vettinud teine nagu vetikatest vohav paks puhvaika.
Raske on!
Misse muu on kui ideepuudus.

Kaamos ütles ...

Sama siin, sama siin. Kuiviku tunne on. Mul on pool pead täis imelikke vennikesi ja teine pool kõikvõimalikke juhtumisi ning pole seda vaimu, et ristsõna lahendamise kombel sobivaid juppe omavahel kokku viia.
A mul tulevad ideed õhtuti (Hommikul itt ei tuuuulee....)

A.I.V.O. ütles ...

Võta kasta va kuiviku tunne piima sisse.
Aga maitse enne, et piim tilkand pole.
:D

Kaamos ütles ...

Müre. Meite pool on piim müre, kui hukka läheb. :)

A.I.V.O. ütles ...

Siis viskate minema?
:D
Ma naa jõukas pole, suman teise hoopis pannukataignasse.

Äärepealt oleksin homsest ilmalõpust ilma jäänud.
Nüüd tuleb ettevalmistusi tegema hakata - valge lina ümmer kere vaikselt kalmistu poole liikuda.
Miks vaikselt?
Et mitte teistes paanikat tekitada. Muidu on raske paremat kohta hankida.

Aga...
Külm on.

Kaamos ütles ...

No siis tuleb homne maailmalõpp soojemale ajale edasi lükata.

Ei viska meil keegi müredat piima ära. See on vaheetapp hapupiimaks saamisel. (väikelaps on nunnu. Noor inimene on ilus. Puberteediiga seal vahepeal on üks müre aeg - ega siis neid murdeealisi sõgedikke ka maha lööda ju...)