5.10.11

Õlleklaas

Võtsin õlleklaasi.
Puhta õlleklaasi.
Rõhutan veel:
VÕTSIN PUHTA KLAASI.
ÕLLEKLAASI.
Siis kallasin õlleklaasi
konnaveini.
Lürbin nüüd
konnaveini.
Punast veini.
Pidi südamele hää
olema teine.
Peale teist,
khmm! kolmat klaasi
irvitavat ma totakalt.
Nii mulle mainiti
moka otsast.
Prantsuse keeli...

7 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Irvitad prantsuse keeli :) :)

Kui suur klaas on, et juba kolmas võõrad keeled majja toob? :D

A.I.V.O. ütles ...

No ma ei tea, kuidas see prantsuse keeli irvitamine välja näeb...
Nasaalne naer?
:D
0,4l carlsbergi klaas.
Mitte akvaarium...
Miks mitte pokaalist?
Mats olen :)

Kaamos ütles ...

Mul oli kunagi poolteise liitri suurune pokaal. Lumehangest leidsin, maantee äärest.

Mitte ei mäleta, kuhu see mu käest lõpuks kadus. Hakka või arvama, et kaotasin ise pärast pokaalikesetäie marjamahla manustamist samuti kui tolle eelmine omanik ...

Hrra-hra-hrraaa-hraaaaaa (üritan siin .. prantsuse keli...)

ÖöHulkur ütles ...

Oeh-oeh.
ja mia löüdse iljuti ülles mitu aastat kadunu' olnu' umbes puultõistku vai kate-liitrise õllekannu... Roostevabast teräksest ja puha. A kost saija nii pallu konnaveini? Tull vist isi tettä.

Kinnitissõna: press. Tiiä, kellelt vai kedä vällä pressima nakata?

A.I.V.O. ütles ...

Kaamos - Kõikide leitud esemetega on siuke kammajaa, et nad tahavad vägisi ärr kaduda.
Mul näiteks kadus klassikokkutuleku aegu oma nokamütsi ärr, seda enam kui see oli leitud aasta-paar tagasi...
:D
Ma arvan siiski, et sul oli kade külaline, kes vinnas sult lihtsalt selle pokaa... akvaariumi ärr.:D
Lihtsam on prantsuse keelt õppida selle musketäride laulukese abil: parappaaraparaadujemza...

ÖöHulkur - Maksikas, sellus või rimis pole 5liitrist neljakandilist prantsuse veinipakki?

Mina manustasin veini nimetusega 'Corbieres'.

ÖöHulkur ütles ...

Ööh... Maksikan om päämiselt Ispaaniamaa pakiveini'. Pole väegade pallu uurinu' kah, ma rohkemb õllesõber jo.
Ku tan Rimi ja Comarket valma saava', sis piä kaema minemä :D

A.I.V.O. ütles ...

Hispaania veinid on minu meelest Prantsuse veinide kloonid - siuke mekk on seni jäänud man...

Paar mu sügelist oli proovinud küll ühe kui teise maa veine, millegipärast on nad prantsuse toodangule pidama jäänud. Olgugi, et nad on pea kõiki meil müüdavaid veine proovinud.
'Prantsuse vastu ei saa veel keegi...'
:)