28.12.11

Head sõberid!

Soovin Teile head uut 10225 suure päikese ringi läbimist.

Nii möllurohkeid jõule pole ammuilma olnud – ühed parandavad pead, teised katuseid...
Öeldagu veel, et eestlased nii igavad on.
Ei ole.
Eriti kui iirlasest Patrick oma viskiga (kusjuures päris mekitav) abiks on, teistest võõramaalastest röökimata.
Nujah, traadid olivad ka maas.
Mõnes kohas lausa seiamaani.
Nagu vanas naljas, kui klassis äkki keset tundi vool ärr kadus. Jukul oli kohe käsi püsti, et tema teab kindlalt, kuhu vool läks. „Loomaaeda! Kuna isa ütleb alati, kui elekter ärr kaob, et kurradi ahvid, jälle võtsivad voolu ärr!!!
Aga ahvidega tasub sõprust pidada.
Kui minusugune maaahvi aastal (Idamaa kalendri man) sündinu astus paaris kohas üle lävepaku, nii kohe vool sealmail tagasi ka oli.

Aga mitte sellest ei tahtnud täna sõna võtta.
Vaid sellest, et kommuunilugu jääb esialgu kirja panemata.
Ja ma ei tea, kas ka järgmistest osa jõuan võtta.
Kiireks läheb.
Seda enam, kui emand Kaamos sõnus 8.detsembril ilma ärr...
Eila tegin ma tugeva tuule kiuste ühe kiire tiiru metsas ja ahastasin.
Täna võtsin sae kaasa ja pead lõhkuvast pohmellist hoolimata vabastasin võitlusis langenuid juurtest.
Kui langenud laasitud sai, siis jõudsin mõelda, et mis kurradi surmapõlgur olen?
Või lihtsalt hull?
Nimelt kohas, kus ma eila ringi liikusin, olid paar kuuske maha tõmmatud.
Ja täpselt selle tee kohalt, kust läbi läksin.
Eile seisid nad veel igatahes püsti!
Ega jah, nalja sellega ei tehta...

Lisasin kella 20:28 paiku ühe fragmendi Patricku vägiteost pildina:
Kuradi päralt!
Kuna ma ei suitseta, siis pole tikutopsi skaalaks panna.

4 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Mina pole midagi teinud, mina ei oska isegi kohvipaksu pealt ennustada, mis siin ärasõnumisest või millestki ....

Pilt on metsas üksjagu kole küll. Selle halukoormaga, mis sealt nüüd tuleb saab põrgu keema ajada. Ma käisin tormi ajal mtsaveeres, padrikus kostis juba selle natukese aja jooksul üsna mitu raginat ja plaksu ja tuul tegi puuvõrades armuvalus võsavillemi häält.
Valus, valus. Kui nii edasi läheb elame peagi stepis!

A.I.V.O. ütles ...

:D
Peaksin pildi kah man lisama, mille täna üles võtsin.
Väga kena sai see filmiriba, mis võõrsil üles sai võetud.
Näis, kas selle kuskile ka sokutan...

autor ütles ...

Nende Pätrikute juures on üks hea nüanss kah: järjest vähemaks jääb puid, mis ei jaksa tuulega püsti seista. Teoreetiliselt peaks igal aastal liinidele langenuid vähem olema.
Katustele muidugi vastupidine mõju - tuulevarju jääb vähemaks.


(kinnitussõna: hyboat - googeldage ise pilte)

Anonüümne ütles ...

No krt, meil tegi viimane talv metsikut murdmist, mets muutus puhta läbitamatuks, ja ma mõtsi, et soh, nüüd on rahu maa peal ja taevas. Aga ei, Pätu tuli ja koperdas veel mitu kuuske pikali. Ei usu ma enam, et järgmiseks talveks kukkumiskindlaid puid jääks. Kindlasti tuleb neid veel. Igal oinal oma Mihklipäev vms.

siil