14.12.11

Suitsusingi Fata Morgaana

Käisin täna Tapal.
Pükse otsimas.
Hinnasildilt piilus vastu ilmselt kõrgklassi moe järgi tehtud tunked.
Noh, mes mina alamklassi esindajana sellest tean?
Moeteemalisi ajakirju mul ei käi.
Oleksin ostnud ühed tunked ärr, et uuel aastal teatrisse minna.
Küsisin müüjalt üle, kas sobib nendega näituseks presiidiumi ette kobisema minna ja kas frakki või smokingut kah neile juurde anda on?
Müüja kaes mind pikalt ja vangutas pead.
Et nii lolli juttu pole tema ammuilma kuulnud.
Aga siiski tuli ta appi valima.
Taga enam, ta pidigi selle raha kättesaamiseks vaeva nägema.
Otsisime, aga polnud minu suurust.

Tühjade kätega ma igatahes vehkat tegin.
Ilmselt pean pesusse minema, et ma saaksin pesu kombel kokku tõmbuda...

3 kommentaari:

kassu ütles ...

Onu Tik-Tai tiiger Urr tahtis ka pesus kokku minna, aga ei õnnestunud. Kle ma arvan, et kui isegi tema pold piisavalt villane, et kuumas vees kokku tõmbuda, siis ei toimi see sinu puhul kah.
Muuseas ma viimasel ajal siinsetest poodidest ei osta üldse miskit. Tellin Inglismaalt - hinnad lausa mitu korda väiksemad ja kvaliteet on noh ... kvaliteet ikka.

Aga ma räägin suga sest mingi hetk, kui oma puudekoristuse lõpetanud oled ja jälle elavate kirjas (ok-ok, online) oled. Ja mul endal töös 15 min pausi :)

A.I.V.O. ütles ...

Ega vist toimi, kuna olen vähe sitemast materjalist kui Urr seda oli. :D
Ah selleperast inglased ei soovi eestirublatsooni kokkukukkumist, kuna siitkandist on usinad tellijad, tänu sellele et kohalikud bismesmenid /uus sõna?/ tellivad Hiinast konteinerites kaupa ja panevad hinnalipikule suvalise nummeri nagu kliendid oleksid igapäevased lukskaupade tarbijad. :)

A.I.V.O. ütles ...

Muide, ma panin tärmini maha - Wabariigi aastapäevaks peaksid puud kottu olema.
Juhul kui vahepeal minuga midagi ei juhtu... Muidugi, tuisune päev lükkab omakorda veograafiku sassi. Praegu olen isegi edestanud viimast.