6.2.13

Töökuulutustest

Lugedes töökuulutusi, ei jõua mina ärr imestada,  mis kohtade süsteem ühes ja teises töökohas välja pakkuda on?
Ma mõtlen, et pool kohta ja/või 0,6 kohta.
Kui inime tahab tööd teha, siis milleks nendega mängida?
Ehk siis hädise poole koha krabamiseks peab inimeseloom ennast pooleks saagima?

Seda ma mõistan, et poolearulisele sobib pool kohta, kuid siis peaks olema ka vastav töö - näitusena talle maksta pool palka võrreldes instituudi targeima mehega.
Kuid seda ma ei mõika, miks tahetakse palgata üdini teovõimeline inimloom, pakkudes talle vastutasuna nörritamiseks 0,3kohapalka?
Millega mõõdetakse neid kohti?
Koormuse järgi?
Mis mõõdiku alusel?

Iga inime on erineva taluvusega - osa talub pinget, osa ei talu.
Siit tekib järgmine küsimus - Miks peab töökohas valitsema pingeline olukord?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tõepoolest!? Alles praegu hakkasin minagi sellele mõtlema :)

A.I.V.O. ütles ...

Asi seegi, kui olen kellegi mõtlema pannud...
:)