20.12.13

Mõttetu aruanne

Suure gee pluss on kahtlemata hää asi.
Selle aasta kevadest olen kliendina palju vastakaid mõttetusi mõelnud.
Üks asi on oma edevuse rahuldamine. Orgasmi ta just ei vii, kuid inimloom vajab kiitust, et edasi eksisteerida. Selles suhtes on jagamine õigustet.
Teine asi on sõpruskonna suurendamine – ka siin on G+ omal kohal.
Aga...
Mina olen üles kasvanud nõukogude sisteemis. Tuusama sisteem on mu vorminud umbusklikuks ja kahtlevaks kõige suhtes. Juba see nõnnanimetet Makarenko kasvatus paneb mind veidi nihelema, kui keegi võeras, keda mina ei tunne, mingil ajahetkel mu oma sõbraks liigitab. Interneedus kompenseerib millegagi selle ülipika vahemaa.

Kolmandaks annab seesama võrgustik mulle sõna kaasa lajatada ükskõik-millisel teemal. Iseasi on öeldu pädevus, millega ma pean edaspidi elama ja kandma seda nagu sitast taaka.
Neljandaks – ma külastan suure gee plussi üsna kaootiliselt, seepärast ma ei jõua ärr imestada, kui palju geeniuseid meite ajal elab.

Viiendaks nullib hea kasutuskogemuse saamise G+ ise ärr – miks kuradi päralt ta peab igasuguseid skripte veel värskendama, kui leht on juba laadinud, tehes sellega oma healõhnalisest saiast äärmiselt vänge lehaga sitapabula?
Vaata, seda ma enam ei mõika.

Kommentaare ei ole: