18.2.15

Muljetus


Tunnistan ausalt, et ma polnud selliseks elektoraadišokiks valmis. 
Aga noh, järgmisel korral vähemalt tean, mida oodata.

Selle paari tunni jooksul, mis mul aega jäi bussi peale ronimiseks, jäin vaimselt palju haigemaks, kui kurikuulsas Revalis 4tunniga. 
Siin on vast oma roll vaimu niinimetet vaktsineerimises, mis eelnevalt ärr saab teostatud.

Paides käigu ajal hakkasin endamisi mõtlema sel teemal, kas Muinas-Eesti vanemate mõrvapaik ei ole mitte mingisuguse needuse alla langenud – nii trööstitut linnapilti, mis kannab endas agulimiljööd, pole mina ammu kohanud.
Ei anna seda isegi Revali lennujaamaala uberikega võrrelda.
Tahab see hädine niinimetet linnaollus olla Järvamaa pealinn?
Isegi Türi paistab rohkem linna moodi, Tapa linnast ma ei röögatagi.
Õudus kuubis, ma ütlen! 

Samas, kui mõtlema hakata, siis on Paide üks paras niinimetet Segasumma tuvila -  jättes mulje, et linnavõimud olivad pidevalt arhitektuuriliselt lakku täis...
Hehh...

Kommentaare ei ole: