14.2.15

Sõber tõbi, raisk!

Pärast ajude ragistamist, niipalju kui peakolusisene võimaldas, hommiku vältel jõudsin arusaamisele, et ei ole too tõbi ühti tohtrikabinetist külge hakanud, vaid olen ta lõunast kaasa tarinud – õeraas oli eelnevalt üsna tõbine. 
Pikk peiteaeg annab mulle alust oletada, et selle köhaga pean ikka väegade pikalt maadlema.
Nigu sest köhimisest vähe oleks, nüüd hakkas ka nina kevadist kasemahla välja ajama ning kõrvadevaheline kolp kohisema. 

Ega miskit selle vastu pole, hea iseenesest, kui logeleda saaks, kuid esmaspäeval peab Raisakull maakonnalinnas tohterdajate konsiiliumi ees aru nõutama.

6 kommentaari:

ÖöHulkur ütles ...

Oijah. Vanass nakame jäämä. Mul om perämidsel aal pahemba koivaga ädä. Nigu needus pääl.
Alles iljuti sai' tänu Kiluliina "ääste" koristedu tanumile kõva kukkumise järgse lihasserebendi nink luukasi' paar nädält tsõõri nigu määneki. Sis viil vahel lüü vällä kannavalu, eriti omku aal. Tuu om üllekoormus tüügä seossen.
Nüit om suure varbiga ädä. Paiste lännü nink valu lüü sihe. Provva mõtli, et äkitse podagra.
Krt - podagra om kuuldavade ennekõike rikkurite aiguss! Mia es tiidnüki, et mul pappi nigu muda nink mudu ka liiga ää elo :D
Tule vai tüült är nink naka taarat korjama.

ÖöHulkur ütles ...

A, ja mes sul sinna tohtre manu asja mudu? Segane värk.

Kle, muusääs, mia enämb ei pruugi skaipi kah. Sul meskit hangoutsi om? G+ päält saassime suhelda. Skaip pane peräkü nii raalin ku tahvlen segast. Perkele pisipehme.

A.I.V.O. ütles ...

Ma viimatsel ajal olen lugend skaibi kohta järgmist, et saadetud faile ei suvatse avada, seda erinevate platvormide vahel. Nii et hakkasin ise ka mõtlema sellest loobumisele...
Mes aga puutub harkväljas olemisse, siis seda olen katsetanud ainult meie ühise koolivennaga klahve klõbistades. Harva küll teine ühendust võtabki.
Kohe proovin sulle sitt-kust ja tervist ütelda.

Mis aga puutub totrenduse särkvärki, siis hakkab mul viisaastak aeguma, et vaja pikendada, muidu jään nälga. Mul käis ennem kõik Tarvanpää kaudu, siis nüüd tuleb asju ajada "Muinas-Eesti vanemate mõrvapaigas", tänu sellel, et eelmise aasta viimasel minutil järva maakonda enda tagasihoidliku isiku ümber kribasin.

A.I.V.O. ütles ...

Aaa... et "Agra iPod"i vastu peaks olema ravimiks toore tuhli õgimine? Kuskilt on meelde jäänd, vist Jack London kribas oma romaanis "Smoke Bellew" sellest.
Samas, kas sa ei taha presidentide haigust - al Shaimerit põdeda?
Äkki õnnestub siis vähemalt Valgetäheordeni omale rindu naelutada ja peale selle ka kaubelda riigilt prisket pinssi...

ÖöHulkur ütles ...

Eih, toores tuhlis olli skorbuudi vasta. Toda mul viil õnness/kahjuss pole. Sai ka konagi toda Smoke Bellew' raamatut loetu'.

Mul ka nüit mõnda aiga tagasi viisaastak vällä kaubeldu', 2018 piäss lõppema. Loodetavaste ei piä ennemb nakma tolle totaka tüüvõimerehvormi peräst jamama. Ptüi-ptüi-ptüi.
Egäss pettess olle' joba pihta naknu' alternatiivega ;)

A.I.V.O. ütles ...

Nojah muidugi - skorbuut. Millegipärast mu ajuollus seostas podagraga selle toore tuhliõgimise. Vanaks hakkan jääma, raip.
Mis puutub tööhõiverehvormi, siis on see minu jaoks lootusetult hiljaks jäänud. aga see pidavat kestma aastani 2020. Siis olen ma pinsieelik juba ja keegi ei taha mind tööle võtta, mis veel rääkida siinsetest oludest - tööd lihtsalt pole!!!