28.6.15

Raisakulli pihtimus

Ma ei oska diskuteerida. 
Mitte kunagi pole ma osanud ka loogilise käiguga seoseid välja tuua.
Seepärast olen jäänud nendes vaidlustes alla, kus on vaja argumente esitada.
Võib-olla mängib siin rolli minu niinimetet mu sisemise mina väga vildakas õiglustunne.
Ja usk homsesse, mil kõik muutub.
No ikke halvemuse poole.
Ma ei tea.
Ausõna...


Ülalolevat hetke töötlesin veits digiKamiga - toorikuga võrreldes sai tulemus hoopis teisem. 
No ei tee see androidne pilusilm häid pilte ühti - pigem jääb kogu ülesvõetud materjalile hallituse mekk man. 
Uurides ja kolades poeriiulite vahel ei suuda mina ära imestada, miks ma pean plärafoni kaitstud mälule andma äpitootja ligipääsu lisaks veel kontaktide nimekirjale ja muule särkvärgile? 
Privaatsusavaldused on küll kenad lugeda, kuid mina neid eriti ei usu, kuna need on nii segaselt kirja pandud, et ühes punktis mainitakse suunurgast nagu andmete kaitstusele - samas, kui paar lõiku edasi räägitakse hoopis sellest, kuidas andmete jagamine parandab kasutuskogemust ja nii avaldatakse need andmed kolmandale osapoolele reklaami eesmärgil.

Kommentaare ei ole: