7.6.15

Raisakulli nädalavahetuse aruanne

Täna viskasin kõik määrdunud hilbud, mis ma parasjagu leidsin, pesumasina ette hunnikusse. Sorteerisin need määrdunud pügalate järgi hunnikutesse – väga määrdunud rõivad jäid teiseks vooruks. Viskasin esimese laari masinasse, lisasin pesupulbrit ja masin käima, seejärel ise surnuaeda lilled viima ning tagasitulles hüppasin poest ka läbi. 
Selle ajaga kui ma kottu naasesin, oli esimene sats ootamas traadile riputamist. Otsisin kõikse tuulisema osa ning lõksustasin oma puhtad hilbud ritta. Siis panin teise laari hilpe masinasse – sedakorda trööbatud tööriided.

Eile sai aida uued harjalauad otstest täisnuka alla saetud ja üle võõbatud impra-nimelise rohelise möksiga. Poole võõpamise peal oli siuke tunne, et pilt tahtis hakata vägisi tasku minema. Olgugi, et värskes sirelilehalises luhvtis sai pintseldatud. Järgmine nädalalõpp on "pronnitud" harjalaudade kinnitamiseks aida katusele. Senikaua kuivavad teised garaažipõrandal, mille ma möödunud suvel valasin.
Tööriideid katankale riputades oleks tuulehoog mu pikali puhunud. Vaatasin, kuidas saekaitsega tunked ja piraaditööpüksid tuule sisse võtsid ning mu silme ette manati aju poolt need oranži-valgetriibulised torbikud, mis lennuväljadel tuule tugevust ja suunda pilootidele näitasivad.
Et tänase tuulega polnud tahtmist eriti väljas rassida, siis otsustasin garaažis kondiaurumasinal piduriklotsid välja vahetada – tagumine aeg oli küll. Seejärel võtsin hoogu, et need ka sisse sõidetud saaks, aga vaadates tuule tugevnemist loobusin sellest mõttest.

Homme ka päev.

Kommentaare ei ole: