8.7.15

Kui ma...

Kui ma laupäeva hommikul siit kihelkonnast naaberkihelkonda väntasin, sõitsid minust Tamsalu ja Väike-Maarja vahelisel lõigul põrinal mööda üksainumas tsikkel ja üks kaubiku moodi masin, misse lehkas hobuste järgi. Kummaline küll – tollesama üksiku tsiklimehe nägemine tõi mulle meelde, et mingi üritus pidi sel päeval toimuma ja et rohkem tsiklipõrinaid ei tulnud ega tulnud, siis sinnapaika see mõttejublaku kerimine ka jäi. Küll aga andis ajule emotsionaalset tegevust just hobuveok.
Sai eelmise nädala jooksul sihukest mõtet veeretatud, et kui ma juba sealkandis olen, siis võiks juba mõlemaid üritusi külastada. Kahjuks mõtteks need jäidki.
Tööd oli vaja teha.
Õhtul kaesime sügelistega, et ikke jupp tööd sai ärr tehtud, kuigi nüüd eeloleval nädalavahetusel on loodetavasti rahvast rohkem kohal, siis saab pooleliolev lõpuni tehtud.

Päev otsa paljaste torso ja säärtega tööd teha pole mitte teps hää mõte, aga kes siin on rääkinud minusuguse ajuolluse mõistlikust tegevusest. Põhjus on üsna proosaline – kodus ma ei saa päikest võtta, kohe on parmud hakkamas. No niipalju ma ka rikas pole, et igaühele kuuspakiga lajatada.

Saunas kaesin õhtal, et ülearu olen päikese käes liikunud – paar sulge, piisoninahast niudevöö, kotkanina ja tomahook oli puudu, et minust valmis indiaanlane saanuks.  
Vähemalt olen poolel teel oma uuel kinnisideeteel - saada pruuniks 22. juuliks, et siis kolida kuskile eksootilisse riiki nagu simbvaabve, sõnumiga: "Majanduspagulane EU-st!" 

Kommentaare ei ole: