31.7.15

Kaheksa kärsanud burgerit?

Neli, jah kõigest neli sõitu olen pedaale tallanud lollföönis sitsiva endomondo andmetel, kus ma olen vändanud maha 107 km ja juba tahab see, et ma prooviksin tasuta kuu aega preemium-versiooni. 
No ma üritasin uuendada, kuid esimese käiguga oli rakendusel suur tahtmine teada saada minu pangarekvisiite.
Ausalt, ma aru ei saa sellest loogikast.
Minu arusaamine tasuta prooviajast on siuke, et ilma mingeid teabeid andmata saan proovida, kas mulle üleüldse sobib see preemiumvärk või mitte... 
Nagu ma juba eelnevalt olen maininud, ei kavatse ma mingeid rahalisi kohustusi oma õlule võtta. Liiatigi pole mainitud rakendusel maakeeltki.
Aga jah, selle ca 107 kilumeetriga olen ärr põletanud 4555 kilokalorit, misse tegevat kokku 8 kärsatand burksi. 
Ausalt öeldes kahtlen selles, kuna möörfi säädus juba mainib – ükskõik, millal sa teele asud, puhub vastutuul. Minu kogemused on aina kinnitanud eeltoodu paikapidavuses. 
Järelikult peaks olema neid kaloripõletusi/burksikärsatamisi ikka rohkem olema...


Ent, kuhu kirikusse ma nüüd põleva küünla, ptüi! burgeri peaksin asetama?  
Samsungi poes pakuti tasuta nädalapakkumises tasulist PicsPlay nimelist rakendust, kus igasuguste filtrite arv küündib 200ni, millest kolme-nelja kasutades sain ülaloleva poolähvardava hetke kohalikust kirikutornist. 

Kommentaare ei ole: