26.10.15

Sinu lõust kõlab võõralt

Kõik mu ümber kõnelevad mingisugusest mulle hoomamatust asjast - näosaatest.
Nagu lõustakaustikust veel vähe oleks.
Kui mu küsiva larhvi peale imestunud ilme manatakse, siis hakatakse seletama.

Nii sain ma teada, et mingil kaugenägemise erakanalil on saade, kus muusikud ja näitlejad muundasivad end kellekski staariks ja haarasivad mikri pihku ning... rahval lõbu laialt. 
Jah, kui suured maailmanimed ei taha meite kanti eksida, seetõttu peavad omad joped selle kõik ärr lahendama.

Ise ma mainitud kanalit vabalevi kaudu ei saa kaeda, kuna nad läksivad MUKS6 peale üle ja seda mu tikipoks jutule ei võtagi. Olen proovinud viimasele tehaseseadeid külge pookida, aga kaua sa ikke pressid – kui ei lähe, siis ei lähe!
Ega ma puudust ka tunne sellest saatest – räägivad, et olla reklaamisaade elik lahtiseletatult reklaami on rohkem kui saadet ennast. 
Minu kommentaar oli selle kohta järgmine, misse pidi nagu rusikas silmamunandiauku sobima: nigu pasatõve kimpus oleva või kusepidamatusega vaataja meelehea-hvormaat teine – ei kesta kaua, kuid aega parasjagu niipalju, et järjekordselt peldikut külastada.


Kommentaare ei ole: