29.2.16

Surma eest pole pääsu

Elu on suremiseks loodud – põnevalt sätitud, et ootamatult ühel hetkel...
Kujuneb välja hasartmängija sõltuvus.

Matused pole mulle kunagi meeldinud.
Ja ega minu pärast pole vaja kogu sõpruskonda või sugulashorde peiedele kutsuda.
Seda asja saab vaikselt korraldada.
Elementaarselt, justnagu käib üks mehine kusemine võpsikus – ainumas rituaal on raputamine, et mingi puuk püksi ei satuks.

Ei, ma ei kavatse veel hinge heita, kuid varakult tuleb mind ümbritsevat inimloomakarja harjutada mõttega, mida teha minu surmajärgse kasutuks osutuva kerega.
Midagi olen kribanud siin aastaid tagasi, andes kaudselt vihjeid.
Kõnelenud laia auditooriumi ees, pälvides mittemõistvaid pilke ning arusaamatuid ja hukkamõistvaid ninaesiseid pominaid...

Meenutades aegade algusest, mida mäletan, oli üks esimesi, mitte just päris esimene, mälupilte kellegi matused.
Täna alles lõi kupli all klaariks, kuhu mu arunatuke kadus.
Tosin aastat hiljem kaimu matusel pistsin pildi tasku ja ümbritsev keskkond ehmatas selle kõva kolaka peale, mille tekitas mu peakolu vastu põrandat kukkudes.
Vist sellest ajast on peapõrutuse tagajärjel mu mõtlemine pea alati mitte just palju, aga siiski metsa poole kaldu olnud.
Tuu viimane lause on tagasihoidlikul moel kirja pandud – tegelikkuses on olukord hullem.



Kommentaare ei ole: