1.3.16

Mis maksab Odini rubla?

Nõukogude ajal liikus miljonite inimeste, nõnda ka minu pihkude vahelt läbi lugematu hulk sitast, higist ja veest läbiimbunud pruunikaid kupüüre, mida rahvas hellitlevalt lepalehtedeks kutsus – kuigi kirjas oli Odini rubla. 
Too ujutas mu ajusopi üle, kui üks sõber jagas mulle hiljuti ühte postitust Odini sõdalastest.
Aga, kas ma olen väegade pikkade juhtmetega või on siin mingi muu lühis või pidur, ma pole siiamaani hoomanud, kus see nali on?
Nõnda, et siinkohal võiksin lahata ma oma arusaama üksikust soldatist.
Keegi taanlane, nime poolest "ristija" Andreesen, ammuilma aega tagasi kribas ühe jalaga sõdurist, kes oli täis kui tinavile.
Aga ma ei tee seda, kuna ei soovi olla kaasassörkija.
Pigem toon päevavalgele uue liikumise, mis juba ammusest ajast seda ka vajab.
Taarakorjajad, kes linnatänavatel liiguvad kui jubedalt haisvad eluheidikud, mis on suurepärane maskeering, teevad tänuväärset tööd – korjates taarat igalt poolt, andes tasuta suure panuse linna heakorra heaks, mis peaks linnaviletsuse ülesanne olema. 
Raad võiks tänutäheks järgmisel aastapäeval mõnele taarakorjajale ka sooja suppi pakkuda.
Sest, kui nende parmude panust ei tunnustata, muutuvad nad eriti tigedateks Taara võitlejateks.
Aga jah, Odini sõdalasi ei tule karta, vaid Taara võitlejaid, kes omavad palju hirmsamaid vahendeid sm. Molotovi kokteilide, pudelirooside ning taaraautomaatide näol. Saladusloori kergitades on neil varustuses rööbastel sõitvad ca 14 tonnised taaratankid, arendamisel uued relvaliigid...
Mis aga Odini sõdalastel vastu pakkuda on???

 Ajalugu kordub taas – nii nagu vanad saagad pajatavad, oli Taara see, kes Odini lõppudelõpuks elimineeris.  

Kommentaare ei ole: