11.9.16

Tundub, et mõttetöö kipub hakkima

Juhtusin täna kaema oma ratta odomeetrit ning tahtsin häbi pärast maa alla vajuda.
Kõigest 555 koma kopikatega kilomeetreid vahtis mulle sealselt sihverplaadilt vastu. No ei olnud sel süvasuvises niiskuses tahtmist end liigutada.

Ja ega ajaga ka priisata olnd – majavammuse vahetus on praeguse seisuga sisuliselt lõpusirgel, ainult pööningukolmnurgad ootavad siin taas tõstukit. Misse pidi käesoleval nädalalõpul siin olema, kuid möödarääkimised/valearusaamised lükkasid asja nädala võrra edasi. 

Lisaks veel ukse-akende põse/pale/veelaua jms. träni tuleb ilmselt ka uued teha, kuna maja uus kasukas on nõndapalju seinast eemale nihkunud ja aknaavad korrektsematesse mõõtudesse surutud, et vanad paled jäävad lihtlabaselt lühikesteks. 

2 kommentaari:

Ulf D. Mortum ütles ...

Eiple ullu, mul endälki aint natsa üle tonna tulnu praegasel ooaal. Tollevasta jala om ärlugimata kilumeetreit kogunu... Üü(nink päivä)ulkurite pere, nigu olleme :D

A.I.V.O. ütles ...

Ma ise arvan teadvat, et ma olen ise ka jala rohkem käinud - seda eriti redelipulki mööda üles-alla...
Kunagi installisin endomondo rakenduse ning regasin oma tagasihoidliku isiku prooviperioodi ajaks sealseks kasutajaks ja nüüd potsatab säält iga kuu mu postkasti kaks kirja teemaga: Hi A.I.V.O. We miss you? blablablaa...
No kurat! Ma ei hakka ju oma kodutanumat netti riputama selleks et teada palju ma seal kaloreid kulutan, liiatigi pole seal redeliturnimise osakondagi.