12.9.16

Üks telefonijutt üle pika aja

Et ühel päeval tehti üks vastamata kõne, kuna mölaföön oli juhtmeotsas särtsu sisse imemas, siis järgmisel päeval sain samale nummerile vastata. 
Selgus saabus kohe, kui ütlesin üpris kulunud häälega vähefreesitud fraasi: „Mis mureks?” Muide, see küsimus paneb eetritoru teinepoole miskipärast alati kogelema. 
Pärast enda kogumist taastati oma väärikas väljapeetus ja siis küsiti midagi vitamiinide kohta. 
Ma ei viitsinud eriti kõrvu teritada, siis läks enamus sisutühja möla mul ühest kõrvast sisse ja otse teisest välja, selmet kõike seda väärtusetut infot kuskile ajukäärudesse suunata. 
Ja lõpuks siis tuli soodushinnaga vitamiinide pakkumise stamplause.
Mina vana loll hakkasin kõva häälega irvitama ning küsisin: „Kas peate mind napakaks? Kõik kohad on tasuta tervislikke vitamiine täis ja ma hakkan jabural kombel oma tengelpunga tühjendama???”


Kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis üldiselt on mul tervis niivõrd hea toonusega, et pole siiamaani ekstra vitamiine vaja olnud osta.  
Sügiseti pugin kõriauguni marju täis ja huvitaval kombel aitab see kõik talve üle elada. 
Kui just ise kaasa ei aita külmetuse saamisele. 
Aga ma ei viitsi ka kogu aeg ennast jälgida.

Kommentaare ei ole: